برگزاری نخستین جشنواره «مسجد، بقاع متبرکه و خانواده»
برگزاری نخستین جشنواره «مسجد، بقاع متبرکه و خانواده»

برگزاری نخستین جشنواره «مسجد، بقاع متبرکه و خانواده»

دولت آبادی از برگزاری نخستین جشنواره مسجد، بقاع متبرکه و خانواده خبر داد و گفت: کارگزاران و فعالان مسجدی می توانند ایده‌ها و طرح‌هایی که در مساجد و بقاع متبرکه برای تشکیل، تحکیم و تعالی خانواده اجرا می‌کنند را به این جشنواره ارسال کنند.
شناسه خبر : 1125845 تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۲۰:۵۰

«علیرضا دولت آبادی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره «مسجد، بقاع متبرکه و خانواده» با عنوان «آوای زندگی»، اظهار کرد: جشنواره در دو بخش استانی و ملی برگزار می‌ شود و نمایندگانی از دستگا‌ه‌ های مرتبط با مساجد به ویژه سازمان تبلیغات اسلامی، اوقاف و امور خیریه و ستاد عالی کانون‌ های مساجد در استان‌ ها فعال هستند.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: جشنواره مسجد، بقاع متبرکه و خانواده با محوریت دبیرخانه کارگروه تخصصی ساماندهی مجموعه‌ های مردم نهاد خانواده برگزار می‌ شود.

 

وی ادامه داد: جشنواره در سه دسته بقاع متبرکه، مساجد روستایی و عشایری و مساجد شهری به ارزیابی فعالیت مساجد و بقاع متبرکه در حوزه تشکیل، تحکیم و تعالی خانواده و فرزندآوری می‌ پردازد.

 

دولت آبادی با اشاره به اینکه اختتامیه جشنواره مسجد، بقاع متبرکه و خانواده اسفند ماه امسال برگزار می‌شود، افزود: در هر بخش سه مسجد یا کارگزار مسجدی به عنوان نفر یا مسجد و بقاع متبرکه برتر معرفی می‌ شوند.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: یکی از محورهای هشت گانه جشنواره جمع آوری ایده های کنشگران مساجد است که پس از پایان جشنواره این ایده ها در اختیار همه مساجد قرار خواهد گرفت.

 

وی اظهار کرد: مخاطبین اصلی این جشنواره مساجد، بقاع متبرکه و کارگزاران مساجد در این جشنواره هستند و هرگونه برنامه در حوزه مسائل خانواده در این جشنواره مورد ارزیابی و داوری قرار خواهد گرفت.

 

دولت آبادی با بیان اینکه جشنواره «آوای زندگی» ۱۷ آبان لغایت ۱۵ اسفند برگزار می شود، گفت: کارگزاران و فعالان مسجد می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سایت جشنواره به نشانی www.avayezendegii.ir مراجعه کنند.

پایان پیام/ 82