نماهنگ «زینت خلقت» در کانون «دوستان آسمانی» تولید شد
نماهنگ «زینت خلقت» در کانون «دوستان آسمانی» تولید شد

نماهنگ «زینت خلقت» در کانون «دوستان آسمانی» تولید شد

گواهیان از تولید نماهنگ «زینت خلقت» همزمان با سالروز میلاد حضرت زینب (س) در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم خبر داد.
شناسه خبر : 1125619 تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۰۰

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: همزمان با سالروز میلاد حضرت زینب (س) و گرامی داشت روز «پرستار»، نماهنگ «زینت خلقت» به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» تولید شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم با اشاره به اینکه این نماهنگ ویژه روز «پرستار» تولید شده است، افزود: این نماهنگ از سوی بچه های مسجد تقدیم به فرشتگان سفیدپوش ایران زمین شده است.

 

وی زمان این نماهنگ را چهار دقیقه و 20 ثانیه عنوان کرد و اظهار داشت: شاعر این «روح الله قناعتیان» و آهنگ ساز آن نیز «علی قناعتیان» بوده است.

 

گواهیان با اشاره به اینکه این اثر به همت «آریا خسروی نیا» تنظیم شده است، عنوان کرد: همچنین کار تصویربرداری از اثر «زینت خلقت» بر عهده «مهیار فاتح نیا» بوده است.

 

وی با اشاره به اینکه بخشی از این نماهنگ در بیمارستان «استاد مطهری» جهرم تصویربرداری شده است، از مدیر و عوامل این مجموعه درمانی به سبب همکاری با بچه های مسجد برای تولید نماهنگ «زینت خلقت» قدردانی کرد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» در پایان با اشاره به اینکه این نماهنگ در روز میلاد حضرت زینب (س) در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده است، گفت: صفر تا صد تولید این اثر به همت بچه های مسجد در گروه رسانه ای «ماح» وابسته به کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» تولید شده است.

پایان پیام/ 691