تقدیر از پرستاران مرکز توانبخشی زرمان در سالروز ولادت حضرت زینب(س)رزمان
تقدير از پرستاران مرکز توانبخشي زرمان در سالروز ولادت حضرت زينب(س)رزمان
به همت کانون فرهنگی هنری شهید مطهری استان البرز؛

تقدیر از پرستاران مرکز توانبخشی زرمان در سالروز ولادت حضرت زینب(س)رزمان

امام جماعت مسجد شهيد مطهري و جمعي از اعضاي کانون فرهنگي هنري، به مناسبت ولادت حضرت زينب(س) با حضور و بازديد از مرکز توانبخشي سالمندان و معلولين زرمان شهرستان فرديس، از کادر درمان به ويژه پرستاران اين مرکز تقدير به عمل آوردند.
شناسه خبر : 33147 تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۰۴

«مریم شورمیج» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان البرز، با اشاره به برنامه‌های کانون فرهنگی هنری شهید مطهری این استان به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) اظهار کرد: اعضای کانون با حضور حجت الاسلام «عالمیان» امام مسجد جامع رزکان نو و همراهی«وحیده بهنام» همسر شهید «سید مهدی حسینی»،از کادر درمان و به ویژه پرستاران مرکز توانبخشی سالمندان و معلولین رزمان شهرستان فردیس تقدیر کردند.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید مطهری ادامه داد: تلاش های شبانه روزی پرستاران و حضور در میدان با وجود خطرات و آسیب های جبران ناپذیر ویروس کرونا، منجر به این شد که در حد بضاعت بچه های مسجد با هدف روحیه بخشی و تقدیر از پرستاران از کادر درمان مرکز توانبخشی ساالمندان و معلولین رزمان تقدیر کنیم.

وی ادامه داد: در این راستا و با هماهنگی امام مسجد و هیئت امناء کانون فرهنگی هنری شهید مطهری، با تهیه لوح تندیس و تقدیم آن به پرستاران مرکز توانبخشی سالمندان و معلولین به این قشر همیشه در صحنه خداقوت گفتیم.

بر پایه این گزارش، در این بازدید مدیرمسئول مرکز به ارایه توضیحاتی در مورد فعالیت هایی که مرکز به بیماران و مراجعان ارایه می کند پرداخت.

گفتنی است مرکز توان بخشی سالمندان و معلولین رزمان شهرستان فردیس به عنوان مرکز نمونه کشوری معرفی شده است.