امروز رمز برون رفت از همه مشکلات، اعتقاد به خداست
امروز رمز برون رفت از همه مشکلات، اعتقاد به خداست

امروز رمز برون رفت از همه مشکلات، اعتقاد به خداست

آیت الله حدائق گفت: امروز رمز برون رفت از همه مشکلات، اعتقاد به خداست تا می توانید با مال و جان در راه خدا گام بردارید از این ظرفیت در راه رضای خدا استفاده کنید.
شناسه خبر : 1125224 تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۲۱:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، آیت الله «علیرضا حدائق»، امشب (پنج شنبه ۱۸ آذر) در مراسم تجلیل از پیرغلامان کانون و هیئت «مجمع محبین اهل بیت (ع)» شیراز و جشن میلاد حضرت زینب کبری (س) که در این مجمع برگزار شد، ضمن تشکر از زحمات جوانان و نوجوانان در مجمع، گفت: بخشی از مردم آسایش و آرامش را یکی می بینند و برخی خانواده ها فکر می کنند پول و مقام آرامش می آورد اما نمی دانند اگر پول و مقام در چارچوب دین نباشد، هیچ آسایشی به همراه ندارد.

مدیر عامل بنیاد فرهنگی «حضرت مهدی موعود (عج)» استان فارس با یادآوری این مطلب که آرامش یعنی لذت بردن از گذر عمر و شرمنده خالق نبودن و آرامش در یاد خداست، تاکید کرد: انسان می تواند آرامش در رفتار حضرت زینب کبری در زمان اسارت جستجو کرد که فرمود «چیزی جز زیبایی ندیدم».

وی با اشاره به اینکه اگر می‌خواهید از عذاب علیم نجات پیدا کنید باید اول اعتقادات خود را قوی کنید، اضافه کرد:‌ در 28 مورد نماز و زکات با هم آمده است یعنی اول کار فرهنگی و ارتباط با خالق بعد کار اقتصادی؛ امروز در جامعه افراد مفید را نگاه کنید، آنان به خدا ایمان دارند و اگر کسی لائیک است و خدمت رسانی می کند، این به خاطر فطرت خدایی است همه انسان ها فطرت خدایی دارند ولی برخی متوجه نیستند.

آیت الله حدائق با اشاره به اینکه ارتباط با خدا مقدم با ارتباط با مردم است، تاکید کرد: اقامه نماز حضرت زینب کبری (س) را حضرت زینب (س) کرد و ایشان در شب یازدهم محرم 61 اقامه نماز شب را ترک نکردند.

مسئول حوزه علمیه «منصوریه» شیراز با یادآوری این مطلب که هر سازمانی بخواهند خدمت کنند اول باید در بارور کردن اعتقاد های جامعه است، افزود: اگر دست جوان در دست دین گذاشته نشود شیطان آن را می برد جوانی که خدا را نیافته به بیراهه می رود، امروز رمز برون رفت از همه مشکلات، اعتقاد به خداست تا می توانید با مال و جان در راه خدا گام بردارید از این ظرفیت در راه رضای خدا استفاده کنید.

پایان پیام/ 130