لزوم ترویج روح خدمت بین بچه های مسجدی
لزوم ترویج روح خدمت بین بچه های مسجدی

لزوم ترویج روح خدمت بین بچه های مسجدی

شجاعی، بر لزوم ترویج روح خدمت بین بچه های مسجدی تاکید کرد و گفت: روح خدمت در آنان القا شود و از این رو رسالت مجموعه فرهنگی بسیار سنگین است.
شناسه خبر : 1125218 تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۲۱:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «احمد شجاعی»، امشب (پنج شنبه ۱۸ آذر) در مراسم تجلیل از پیرغلامان کانون و هیئت «مجمع محبین اهل بیت (ع)» شیراز و جشن میلاد حضرت زینب کبری (س) که در این مجمع برگزار شد، با اشاره به اینکه مجلس تجلیل و تشکر خادمین مجالس مذهبی است که من هم از تلاش شان تشکر می کنم، گفت: خدمت یک فرضیه است که در اسلام به آن خیلی تاکید شده است و خدمت موضوع خاصی ندارد هر جا انسانی مانعی بر میدارد آن یک خدمت است.

دبیر کل «مجمع محبین اهل بیت (ع)» با اشاره به اینکه بنای حکومت و زندگی بر خدمت است و هر کسی وظیفه دارد برای رفع مشکلات و خدمت به دیگران گام بردارد، اضافه کرد:‌ امروزه برخی ها با موانع تراشی ضد خدمت انجام می دهند و برای افرادی که می خواهند خدمت رسانی کنند، مانع تراشی می کنند.

وی بر لزوم ترویج روح خدمت بین بچه های مسجدی تاکید کرد و گفت: روح خدمت در آنان القا شود و از این رو رسالت مجموعه فرهنگی بسیار سنگین است.

شجاعی با یادآوری این مطلب که کارهای تربیتی خیلی محدود شده است و موضوع تربیت در خانواده ها و مدارس کمرنگ شده است، افزود: امروز از لحاظ فرهنگی بیراهه می رویم و پرت شده ایم و باید روی جزئیات زندگی دقت کنیم.

وی با اشاره به اینکه رسالت مجموعه های فرهنگی سنگین است و باید روی فرهنگ زندگی افراد کار کنیم، افزود:‌ تربیت علم و شیوه است که باید روی آموزش تربیت کار کنیم.

 

پایان پیام/ 130