فعالیت ۹۰ باب کانون فرهنگی و هنری مساجد در شهرستان خدابنده
فعالیت ۹۰ باب کانون فرهنگی و هنری مساجد در شهرستان خدابنده

فعالیت ۹۰ باب کانون فرهنگی و هنری مساجد در شهرستان خدابنده

در شهرستان خدابنده ۹۰ باب کانون فرهنگی و هنری مساجد فعالیت می کنند و در این شهرستان چهار باب کانون فرهنگی و هنری رابط در اجرای طرح فهما هستند.
شناسه خبر : 1125120 تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۵۶

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده امروز در نشست مشترک مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان با مدیران مسئول کانون‌های مساجد شهرستان خدابنده بر ضرورت فعال‌تر شدن کانون های مساجد تاکید کرد و بر آمادگی این اداره برای اجرای برنامه های مشترک با کانون های مساجد تاکید کرد.

 

قاسملو ضمن تقدیر از اقدامات کانون های مساجد در طرح های همدلی و مواسات با نیازمندان، اجرای طرح قربانی با همراهی کانون های مساجد را فعالیتی اثرگذار خواند و خواستار استمرار آن شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده با اشاره به برنامه های فرهنگی و هنری کانون های مساجد آمادگی خود را برای اجرای جشنواره های فرهنگی و هنری با کانون های مساجد این شهرستان اعلام کرد.

در ادامه مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان از اجرای سومین دوره رویداد ملی فهما با همکاری کانون های مساجد و با شعار به توان مردم اشاره کرد و گفت: امیدواریم کانون های مساجد با ثبت فعالیت های خود در این سامانه رتبه های خوبی را در بین کانون های مساجد کسب کنند.

 

حجت الاسلام محمدنقی یارمحمدی با یادآوری اینکه کانون فرهنگی و هنری شمس از شهرستان خدابنده جزو کانون های برتر در دومین رویداد ملی فهما بود، گفت: کانون های مساجد این شهرستان جزو کانون های فعال در این طرح هستند.

 

وی به همراهی خوب کانون های مساجد این شهرستان در طرح سه شنبه های تکریم و شنبه های کتاب اشاره کرد و گفت: کانون های مساجد این شهرستان با شناسایی محرومین واقعی ستاد کانون های مساجد را در طرح همدلی و مواسات همراهی کنند.

 

در شهرستان خدابنده 90 باب کانون فرهنگی و هنری مساجد فعالیت می کنند و در این شهرستان چهار باب کانون فرهنگی و هنری رابط در اجرای طرح فهما هستند.

پایان پیام/ 73