تجلیل از پرستاران هم زمان با میلاد حضرت زینب (س)
تجلیل از پرستاران هم زمان با میلاد حضرت زینب (س)

تجلیل از پرستاران هم زمان با میلاد حضرت زینب (س)

محبوبه جبالبارزی گفت: هم زمان با میلاد با سعادت حضرت زینب (س)  در نظر داریم با همراهی هیئت امنای مسجد در اورژانس حضور یافته و با اهدا شاخه های گل از زحمات پرسنل آن تشکر کنیم.
شناسه خبر : 1125088 تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۱۴

«محبوبه جبالبارزی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به فرا رسیدن میلاد حضرت زینب (س)، گفت: یکی از برنامه های مناسبتی این روز فرخنده تجلیل از پرستاران است.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد افزود: به همین منظور در نظر داریم با همراهی هیئت امنای مسجد در اورژانس حضور یافته و با اهدا شاخه های گل از زحمات پرسنل آن تشکر کنیم.



وی بیان کرد: همچنین هم زمان با شب میلاد آن حضرت، جشن در مسجد همراه با رعایت نکات بهداشتی برگزار می‌شود.


جبالبارزی ابراز کرد: این جشن همراه با سخنرانی در باب سبک زندگی و سیره حضرت زینب (س) است و سعی داریم با معرفی ابعاد زندگی و شخصیت این بانوی گرامی، برای نسل نوجوان و جوان مسجدی الگوی برتر دینی معرفی کنیم.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد ادامه داد: مولودی خوانی و برگزاری مسابقه با موضوع سبک زندگی و سیره حضرت زینب (س) از دیگر برنامه های این جشن است و به نفرات برتر این مسابقه نیز جوایزی اهدا می شود.


وی اظهار کرد: تولید محتوا در فضای مجازی یکی دیگر از برنامه های مناسبتی این روز فرخنده است که در همین راستا عکس نوشت و کلیپ با موضوع میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار در فضای مجازی منتشر می شود.


جبالبارزی در خاتمه عنوان کرد: آذین بندی و فضاسازی مسجد متناسب با بزرگداشت این میلاد فرخنده از دیگر برنامه هایی است که با مشارکت بچه های مسجد انجام می شود.

پایان پیام/ 586