تجلیل کانون باقرالعلوم از پرستار قلعه گنجی در سه شنبه های تکریم
تجلیل کانون باقرالعلوم از پرستار قلعه گنجی در سه شنبه های تکریم

تجلیل کانون باقرالعلوم از پرستار قلعه گنجی در سه شنبه های تکریم

میثم زارع گفت: این هفته در آستانه سالروز میلاد حضرت زینب (س) و به بهانه فرارسیدن روز پرستار، در تداوم طرح ملی سه شنبه های تکریم از ابوالقاسم شاهی تجلیل شد.
شناسه خبر : 1124303 تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۳۳

«میثم زارع» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: این هفته در آستانه سالروز میلاد حضرت زینب (س) و به بهانه فرارسیدن روز پرستار، در تداوم طرح ملی سه شنبه های تکریم از ابوالقاسم شاهی تجلیل شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم ریگ سلمی قلعه گنج افزود: شاهی از پرستاران پر تلاش و زحمتکش است که در ایام کرونا برای کمک به بهبود بیماران تلاش می کند.


وی یادآور شد: این پرستار از سال ۹۷ تا ابتدای سال جاری در بیمارستان امام علی (ع) چابهار در استان سیستان و بلوچستان خدمت کرده و اکنون در بیمارستان شهدای گمنام شهرستان قلعه گنج مشغول خدمت رسانی است.


زارع ابراز کرد: شاهی عضو و مسئول ارتباطات و فناوری اطلاعات کانون باقرالعلوم است و تعامل خوبی با ما دارد.


مدیر کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم ریگ سلمی قلعه گنج ادامه داد: این پرستار شریف همچنین در کارهای خیر همچون کمک به نیازمندان و فعالیت های مسجدی کانون همواره پیشقدم است.


وی عنوان کرد: سه شنبه های تکریم فرصتی را فراهم کرد که از زحمات و تلاش های ابوالقاسم شاهی پرستار قلعه گنجی تجلیل کنیم.

 

زارع در خاتمه تاکید کرد: طرح ملی سه شنبه های تکریم تاکنون زمینه معرفی نخبگان مسجدی و تکریم آنها را فراهم کرده است و قصد داریم با اجرای مداوم این طرح برای نوجوانان و جوانان روستا الگوسازی کنیم.

پایان پیام/ 586