برگزاری کلاس تقویت درسی بچه مسجدی ها به همت کانون فرهنگی سروش آمل
برگزاری کلاس تقویت درسی بچه مسجدی ها به همت کانون فرهنگی سروش آمل

برگزاری کلاس تقویت درسی بچه مسجدی ها به همت کانون فرهنگی سروش آمل

میرشکار از برگزاری کلاس تقویت درسی به همت کانون فرهنگی هنری سروش آمل خبر داد و گفت: تلاش داریم تا بچه مسجدی ها و دانش آموزان در این دوره ها از نظر بنیه علمی و معنوی به رشد قابل توجهی دست یابند.
شناسه خبر : 1123536 تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۵۳

«حمید رضا میرشکار» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: با توجه به اینکه در آستانه برگزاری امتحانات دی ماه دانش آموزان قرار داریم، برای افزایش بنیه درسی و علمی دانش آموزان، کلاس های تقویتی دروس مختلف ویژه بچه های مسجد برگزار می کنیم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری سروش آمل افزود: با توجه به اینکه اوقات فراغت فرصت مناسبی برای ایجاد بستری مناسب و جذب حداکثری جوانان و نوجوانان به برنامه های کانون های فرهنگی مساجد است؛ در تابستان اقدام اقدام به برگزاری کلاس های تقویتی کردیم که به دلیل شیوع کرونا برگزار نشد و اکنون در آستانه امتحانات این کلاس ها برگزار می شود.

 

وی با اشاره به در پیش بودن امتحانات خاطر نشان کرد: برای تقویت بنیه درسی دانش آموزان کانون فرهنگی هنری سروش آمل، پایگاه شهید قاضی طباطبایی، پایگاه النساء، حوزه امام خامنه ای و حوزه حضرت رقیه اقدام به برگزاری یک دوره کلاس تقئیتی در این ایام کرده است.

 

میرشکار از برگزاری کلاس تقویتی به همت کانون فرهنگی هنری سروش آمل خبر داد و گفت: کلاس های تقویتی برای کلاس چهارم، پنجم و ششم ابتدایی در بخش برادران و خواهران و کلاس تقویتی ریاضی برای مقاطع راهنمایی برای خواهران برگزار می شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری سروش آمل افزود: زمان شروع کلاس ها از 15 آذرماه است و امیدواریم با برگزاری کلاس های تقویتی و حضور دانش آموزان در این کلاس ها، بتوانیم در کمک به ارتقا سطح دانش این قشر گام برداریم.

 

وی یادآور شد: تلاش کردیم که در کنار فضای معنوی و دینی مسجد، فضای علمی را هم در این مکان مقدس داشته باشیم تا دانش آموزان ضمن افزایش توان علمی در افزایش توان معنوی خود هم تلاش کنند.

پایان پیام/ 175