تلاش کانون امام علی (ع) شهرستان قدس برای صدرنشینی در فهما ۱۴۰۰
تلاش کانون امام علی (ع) شهرستان قدس برای صدرنشینی در فهما ۱۴۰۰

تلاش کانون امام علی (ع) شهرستان قدس برای صدرنشینی در فهما ۱۴۰۰

حجت الاسلام مقدم گفت: از اصلی ترین رویکرد کانون امام علی (ع) در فهمای ۱۴۰۰، تلاش برای حضور فعال در اجرای برنامه های رواق های ۱۲ گانه این رویداد ملی و حائز رتبه برتر شدن است.
شناسه خبر : 1123226 تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۵۰

حجت الاسلام محمد مقدم مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) در گفت وگو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان گفت: از اصلی ترین رویکردهای این کانون در طرح ملی فهمای ۱۴۰۰، تلاش برای حضور فعال در اجرای برنامه های رواق های ۱۲ گانه این رویداد ملی و کسب رتبه برتر در میان دیگر کانون های کشور است.


وی افزود: بخشی زیادی از فعالیت های کانون ذیل شبستان فرهنگ و در رواق های نور، کتاب، همدلی، دانش و رسانه انجام می شود.


مدیر کانون فهما امام علی(ع) بیان کرد: در ذیل رواق نور هر شب طرح تلاوت نور در مسجد جامع شهرستان قدس اجرا می شود و همچنین شرکت فعال بچه های مسجد در مسابقات قرآنی مدهامتان در دستور کار قرار دارد.


حجت الاسلام مقدم ابراز کرد: در ذیل رواق کتاب نیز هر هفته طرح شنبه های با کتاب اجرا شده و بر همین اساس هر هفته یک کتاب مفید و ارزشمند ویژه گروه های سنی مختلف توسط امام جمعه محترم شهرستان و مسئول کتابخانه معرفی می شود.


وی ادامه داد: در رواق رسانه نیز تاکنون بیش از
۱۰ خبر از فعالیت های مسجد محور این کانون منتشر شده است.


مدیر کانون فهما امام علی(ع) اظهار کرد: البته بیشترین فعالیت کانون اختصاص به اجرای برنامه های رواق همدلی دارد که در همین راستا خدمات کانونی به متقاضیان ارائه می شود.


حجت الاسلام مقدم اضافه کرد: علاوه بر این نیز هر هفته ذیل این رواق طرح ملی سه شنبه های تکریم اجرا شده و از نوجوانان و جوانان نخبه مسجدی تجلیل می شود.


وی عنوان کرد: برای ارزیابی کانون در سومین رویداد ملی فهما، گزارش اجرای این برنامه ها در سامانه بچه های مسجد بارگزاری می شود و بر این اساس تاکنون کانون موفق به کسب بیش از
۱۱ هزار امتیاز شده است.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) گفت: همچنان در تلاش هستیم تا از فرصت باقی مانده این رویداد ملی استفاده کنیم تا بتوانیم در ارزیابی کشوری رتبه برتر کسب کنیم.

پایان پیام/ 704