بازدید مسئول دبیرخانه شورای سیاست‌گذاری ستاد فهما از کانون شهید مطهری رزکان نو شهرستان فردیس
بازديد مسئول دبيرخانه شوراي سياست‌گذاري ستاد فهما از کانون شهيد مطهري رزکان نو شهرستان فرديس

بازدید مسئول دبیرخانه شورای سیاست‌گذاری ستاد فهما از کانون شهید مطهری رزکان نو شهرستان فردیس

»حسين براتي» مسئول دبيرخانه شوراي سياست‌گذاري ستاد فهما در سفر به استان البرز به همراه مدير ستاد فهما اين استان با حضور در مسجد جامع رزکان نو از کانون شهيد مطهري بازديد کرد.
شناسه خبر : 32793 تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۲۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما)  از استان البرز: «حسین براتی» مسئول دبیرخانه شورای سیاست گذاری ستاد فهما در سفر خود به استان البرز به اتفاق حجت الاسلام «کاظم شکری» مدیر ستاد فهمای استان البرز با حضور در مسجد جامع رزکان نو از کانون فرهنگی هنری شهید مطهری بازدید کرد و در جریان اقدامات و فعالیت ها و عملکرد این کانون قرار گرفت.


«حسین براتی» طی سخنانی ضمن آرزوی ضمن توفیق روز افزون برای خادمین عرصه  انقلاب اسلامی در حوزه فرهنگ هنری به ویژه بچه های مسجد، از نزدیک در جریان فعالیت های این کانون قرار گرفت و با حجت الاسلام عالمیان، امام جماعت این مسجد و « مریم شورمیج » مدیر کانون فرهنگی هنری شهید مطهری به گفت وگو پرداخت.

وی در این بازدید از محل برگزاری دوره های آموزشی و کارگاه های مهارت افزایی، اشتغال زایی و خودکفایی بچه های مسجد دیدن کرد.



براتی در بازدید از این مسجد و کانون فرهنگی اظهار کرد: فعالیت های تخصصی این کانون و اعضای خوش‌فکر آن بسیار قابل توجه سات چراکه توانستند در قاب امکاناتی ساده این فعالیت ها را رقم بزنند.

مسئول دبیرخانه شورای سیاست گذاری ستاد فهما گفت: مایه مباهات است که انقلاب اسلامی چنین ثمراتی دارد؛ ین کانون توانست با هدف ارائه خدمت رسانی به خانواده های بی سرپرست و کم‌برخوردار و تربیت نیروی انقلابی الگویی برای دیگران باشد.

همچنین در بخش دیگری از این دیدارحجت الاسلام عالمیان اظهار کرد: مکانی که هم اکنون در آن جلسه و دیدار ما برای آیندگان را ثبت می کند، محل و ساختمان قدیم مسجد است که با رعایت موازین شرعی و به جهت استفاده مفید تر با توجه به اینکه نیاز مبرم برای ساختمانی مجهز تر و وسیع تر بوده به صورت یک کتابخانه دارای مخزن و سالن مطالعه تبدیل شده است، این اقدام در راستای جلوگیری از تخریب ساختمانی بود که از قدمت برخوردار است.


امام جماعت مسجد رزکان نو گفت: یکی از مشکلات در حوزه مساجد موازی کاری های متعدد در امر مسجد است، ما همواره با ارایه گزارش عملکرد مسجد مواجهیم اما از جنبه بودجه در مضیقه قرار داریم و کمکی نمی شود.


وی در بخش دیگری از مباحث خود از متولیان و مسئولان حوزه مسجد خواستار آن شد که بودجه ای را در راستای فرهنگ سازی از مسجد به طور خاص اختصاص دهند.