مسئول دبیرخانه شورای سیاست‌گذاری ستاد فهما با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز دیدار کرد
مسئول دبيرخانه شوراي سياست‌گذاري ستاد فهما با مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان البرز ديدار کرد

مسئول دبیرخانه شورای سیاست‌گذاری ستاد فهما با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز دیدار کرد

«حسين براتي» مسئول دبيرخانه شوراي سياست‌گذاري ستاد فهما، در سفر به استان البرز با «ناصر مقدم» مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي اين استان ديدار کرده و در حوزه فعاليت‌هاي کانون‌هاي مساجد به ويژه سومين رويداد ملي فهما گفت‌وگو کرد.
شناسه خبر : 32791 تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۴۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان البرز: «حسین براتی» مسئول دبیرخانه شورای سیاست‌گذاری ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور با «ناصر مقدم» مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز صبح امروز چهارشنبه 10 آذر ماه دیدار و گفت وگو کرد.

این دیدار که با حضور حجت‌الاسلام «کاظم شکری» مدیر ستاد فهما استان البرز همراه بود، با هدف گسترش همکاری‌های دو جانبه، معرفی فعالیت های ستاد فهما به ویژه کانون های مساجد استان البرز صورت پذیرفت.

«ناصر مقدم» دراین دیدار طی سخنانی اظهار کرد: اثر فعالیت در مسجد بر خلاف سایر زمینه ها بر هیچ کسی پوشیده نیست، بنابراین باید در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و منویات مقام معظم رهبری، جایگاه کانون های فرهنگی هنری مساجد در نظر گرفته شود.

در ادامه این دیدار، براتی طی سخنانی تعامل هرچه بیشتر میان کانون های مساجد و این اداره کل را به عنوان گامی در راستای تحقق رسیدن به مسجد طراز اسلامی و استفاده از ظرفیت‌های بچه های مسجد توصیف کرد.


مسئول دبیرخانه شورای سیاستگذاری ستاد فهما در بخش دیگری از این دیدار در جریان روند اقدامات، همکاری های مشترک ستاد فهما و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز قرار گرفته و طی سخنانی اظهار کرد: در حوزه بچه های مسجد شاهد استعداد یابی هایی هستیم که در صورت بها بخشیدن به این استعدادها می توان در جامعه اسلامی از ثمرات آن بهره مند شد.

همچنین در بخش دیگری از این دیدار، حجت الاسلام «کاظم شکری» در خصوص ایجاد یک نگاه تازه و جان بخشیدن به حوزه فرهنگ و هنر با توجه به ظرفیت و زیر ساختاری های بسیار قوی کانون های مساجد، گزارشی از روند اجرایی برنامه ها و چشم انداز ستاد فهما به کانون ها و حمایت و پشتیبانی از اقدامات بچه های مسجد استان البرز ارایه کرد.