کانون آیت‌الله خامنه‌ای کردستان پیشتاز رویداد ملی فهما 1400
کانون آيت‌الله خامنه‌اي کردستان پيشتاز رويداد ملي فهما 1400

کانون آیت‌الله خامنه‌ای کردستان پیشتاز رویداد ملی فهما 1400

کانون آيت‌الله خامنه‌اي کردستان با کسب 13 هزار و 958 امتياز پيشتاز سومين رويداد ملي بچه هاي مسجد است و رتبه نخست کانون‌هاي فرهنگي مساجد کشور را تا به امروز در تصاحب خود دارد.
شناسه خبر : 32780 تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۰۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان کردستان: کامل گلباغی در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: کانون آیت‌الله خامنه‌ای استان کردستان با اجرای فعالیت‌های مختلف رتبه نخست کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور را تا به امروز کسب کرده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان با بیان اینکه کمتر از 20 روز به اتمام رویداد ملی فهما 1400 باقی مانده است، افزود: امیدواریم این پیشتازی همچنان تا روز آخر این رقابت ادامه داشته باشد و کردستان به عنوان پایتخت فهما معرفی شود.

 

وی با بیان اینکه ثبت فعالیت ها در سامانه بچه ها مسجد همچنان ادامه دارد، عنوان کرد: کانون آیت‌الله خامنه ای کردستان تا به امروز 13 هزار و 958 از سامانه بچه ها مسجد کسب کرده است و امیدواریم این امتیاز تا 20 هزار امتیاز نیز برسد.

 

وی با اشاره به اینکه این کانون فرهنگی در شهرستان قروه فعال است، افزود: برگزاری کلاس‌های روخوانی قرآن کریم برای افراد 14 تا 21 سال در مسجد سیدالشهدا(ع)، برگزاری دوره‌های آموزشی مقابله با آسیب‌های اجتماعی از فعالیت‌های این کانون فرهنگی هنری در شهرستان قروه است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان اعلام کرد: اجرای فعالیت‌های ورزشی از جمله تنیس برای نوجوانان و جوانان عضو کانون فرهنگی هنری آیت‌الله خامنه‌ای شهرستان قروه از دیگر فعالیت‌های این کانون فرهنگی به شمار می‌رود.

 

گلباغی اعلام کرد: ترویج فرهنگ مطالعه، اجرای فعالیت کوهپیمایی برای بچه‌های مسجدی، برگزاری کلاس تفسیر قرآن کریم، آموزش نقاشی و دوره‌های بصیرت افزایی بخشی دیگر از فعالیت‌های کانون فرهنگی هنری آیت‌الله خامنه‌ای شهرستان قروه محسوب می‌شود.

 

وی تصریح کرد: در حال حاضر بیش از 600 کانون فرهنگی در شهر و روستاهای کردستان فعال است که در سطح مساجد با اجرای فعالیت‌های قرآنی، دینی، فرهنگی و هنری زمینه‌ساز جذب مخاطبان در سنین مختلف بوده‌اند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان موفقیت کانون فرهنگی آیت‌الله خامنه‌ای را به مدیریت و اعضای این کانون فرهنگی تبریک گفت.