سومین رویداد ملی فهما با هدف تحقق عدالت فرهنگی در سطح کانون‌های مساجد برگزار می‌شود
سومين رويداد ملي فهما با هدف تحقق عدالت فرهنگي در سطح کانون‌هاي مساجد برگزار مي‌شود
مسئول دبیرخانه شورای سیاست‌گذاری ستاد فهما؛

سومین رویداد ملی فهما با هدف تحقق عدالت فرهنگی در سطح کانون‌های مساجد برگزار می‌شود

مدير کل امور استانهاي ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد کشور در سفر استاني به البرز ضمن ديدار با مدير ستاد فهماي البرز در خصوص روند فعاليت هاي استاني و عملکرد و ارزيابي کانون ها در سومين رويداد ملي فهما گفتگو کرد.
شناسه خبر : 32772 تاریخ انتشار : ۹ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۵:۲۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان البرز: «حسین براتی» مسئول دبیرخانه شورای سیاست گذاری ستاد فهما امروز سه شنبه 9 آذر ماه، در جریان سفر به استان البرز با حجت الاسلام «کاظم شکری» مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد این استان دیدار و گفت وگو کرد. 


براتی طی سخنانی اظهار کرد: با توجه به ظرفیت های موجود در کانون های مساجد استان البرز و از سوی دیگر اهمیت تحقق منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم، سلسله سفرهای استانی با هدف ارزیابی عملکرد و گزارش جامع از از فعالیت های ستادهای استانی برنامه ریزی شده است.


در ادامه حجت الاسلام شکری اظهار کرد: با رویکرد تازه ستاد فهما مبنی بر ایجاد اساسنامه برای بچه های مسجد، پس از بیست سال شاهد شناسنامه در شدن این مجموعه شده ایم، از سوی دیگر امیدواریم که با تحقق سند تحول ستاد فهما بسیاری از مشکلات مرتفع شوند.

وی در ادامه به ارایه گزارشی از عملکرد کارشناسان و کانون های مساجد استان پرداخت و افزود: هر کسب و کاری، نیازمند یک اسم و برند است که به وسلیه آن خود را مطرح و معرفی می‌کند، برند فهما و بچه های مسجد جان تازه ای به ما  و بدنه کانون های فرهنگی هنری بخشیده است.


مدیر ستاد فهما استان البرز ادامه داد: فهما هم یک نوع ایده و طرحی است که می تواند تمامی اتفاقاتی که در حوزه فرهنگی و هنری در قالب کانون های فرهنگی هنری مساجد رخ میدهد را به عموم مردم وجامعه منتقل کند که این نتیجه ای ارزشمند است که در سایه فعالیت های اساسی و البته استفاده از ظرفیت رسانه محقق شده است.