هیات داوران مرحله استانی پانزدهمین جشنواره «مدهامتان» در مازندران معرفی شدند
هیات داوران مرحله استانی پانزدهمین جشنواره «مدهامتان» در مازندران معرفی شدند

هیات داوران مرحله استانی پانزدهمین جشنواره «مدهامتان» در مازندران معرفی شدند

حجت الاسلام نعمتی گفت: تیم داوری مرحله استانی پانزدهمین جشنواره «مدهامتان» ویژه اعضای کانون های مساجد مازندران اعلام شد که بر اساس آن ۶ نفر در تیم داوری دو گروه خواهران و برادران حضور دارند.
شناسه خبر : 1122014 تاریخ انتشار : ۹ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۵۱

حجت الاسلام «رجب نعمتی قرا» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، ازتداوم نام نویسی در پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» در سه رده سنی زیر هفت سال، 7 تا 16 و 16 تا 30 سال خبر داد و اظهار کرد: مرحله استانی این دوره از مدهامتان همانند سال گذشته به جهت تداوم شیوع کرونا از طریق بارگذاری اثر در سامانه بچه های مسجد به نشانی bachehayemasjed.irبرگزار می شود.

 

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران  قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی،مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ جزء ۳۰، مکبری، قرائت نماز و استعدادیابی را رشته های این دوره از جشنواره اعلام کرد و افزود: هر فرد فقط مجاز به شرکت در یک رشته می باشد.

 

 

حجت الاسلام نعمتی قرا با بیان اینکه افرادی که در مرحله کشوری مسابقات مدهامتان در دو دوره گذشته(سیزدهم و چهاردهم) رتبه اول تا سوم را کسب نموده اند و یا در مسابقات سازمان اوقاف و امورخیریه در دو دوره گذشته (۹۸و۹۹) رتبه اول تا پنجم ملی یا بین المللی را کسب نمودند نمی توانند در همان رشته در پانزدهمین جشنواره مدهامتان شرکت نمایند، یادآورشد: هر یک از متسابقین به شرط کسب ۷۰درصد کل امتیازان می تواند به مرحله کشوری این جشنواره راه بیابد.

 

 

وی با بیان اینکه فایل های ارسالی باید به صورت تصویری بوده و چهره فرد متسابق قرآنی به طور کامل مشخص باشد،‌اضافه کرد: حداکثر زمان تلاوت ۵دقیقه و حجم اثر حداکثر ۳۰مگابایت باشد.

 

 

حجت الاسلام نعمتی با بیان اینکه علاقه مندان به شرکت در این دوره از جشنواره تا 30 آذرماه فرصت نام نویسی دارند، ادامه داد: ضبط فیلم به صورت افقی، بدون حرکت، بدون تدوین، بدون استفاده از میکروفن و سیستم صوتی و فقط با صدای بدون افکت قاری باشد.

 

 

وی با بیان اینکه داوران این دوره از جشنواره قرآنی مدهامتان در مرحله استانی از نفرات برتر دوره های گذشته این جشنواره هستند، افزود: در این دوره از مسابقات تیم داوری متشکل از 6 نفر از داوران استانی و کشوری است که سهم هر کدام از بخش‌های بانوان و آقایان سه داور است.

 

 

حجت الاسلام نعمتی یادآور شد: «رقیه رضایی در بخش صوت و لحن، فائزه زنده دل در بخش تجوید و زهراسلطان پوردر بخش حسن حفظ» بخش خواهران و «سیدسجاد ادیانی در بخش تجوید، روح الله حیدری در بخش صوت و سید محمدصادق ادیانی در بخش حسن حفظ» بخش برادران را در این دوره از مسابقات داوری می کنند.

 

 

وی در خاتمه با بیان اینکه بارگذاری آثار در سامانه بچه های مسجد تا ۳۰ آذرماه امسال ادامه دارد، گفت: مرحله کشوری این مسابقات در اردیبهشت سال آینده برگزار می شود.

پایان پیام/ 286