تجلیل از نوجوانان فعال مسجدی در سه‌شنبه‌های تکریم شهرستان اسدآباد
تجليل از نوجوانان فعال مسجدي در سه‌شنبه‌هاي تکريم شهرستان اسدآباد

تجلیل از نوجوانان فعال مسجدی در سه‌شنبه‌های تکریم شهرستان اسدآباد

شريفي گفت: نوجوانان فعال مسجدي از جمله قاريان و موذن‌هاي کانون فرهنگي و هنري منتظران مهدي (عج) در طرح ملي سه‌شنبه‌هاي تکريم شهرستان اسد آباد تجليل شدند.
شناسه خبر : 32751 تاریخ انتشار : ۹ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۵۹

«سعید شریفی»  در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان همدان گفت: در طرح سهشنبه های تکریم این هفته کانون منتظران مهدی(عج) قاریان، موذنان مسجد و کانون فرهنگی هنری منتظران مهدی (عج) تجلیل شدند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری منتظران مهدی (عج) شهرستان اسد آباد افزود: تجلیل از موذنان و قاریان مسجد و کانون به صورت حضوری برگزار شده و مابین اقامه نماز مغرب و عشاء از این  جوانان فعال فرهنگی تجلیل شدند.


وی ابراز کرد: این طرح ملی فرصتی را فراهم کرده تا نخبگان، فعالان فرهنگی، قرآنی، ورزشی، خانواده های معظم شهدا و مادران موفق که در جوار مسجد زندگی می کنند، شناسایی شده و به نمازگزاران معرفی شوند.


شریفی اظهار کرد: هدف ما نیز این است که با اجرای این طرح بتوانیم نوجوانان و جوانان را جذب مسجد کرده و الگوهای برتر در زمینه های مختلف همچون علمی، فرهنگی، قرآنی و غیره را به آنها معرفی کنیم.

وی بیان کرد: سه شنبه های تکریم گامی موثر در زنده نگه داشتن فرهنگ شهید و شهادت و معرفی بزرگان و مفاخر است.

 وی با اظهار خرسندی از فراهم شدن زمینه ای برای معرفی نخبگان مسجدی به جامعه در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم عنوان کرد: در نظر داریم طرح ملی سه شنبه های تکریم را همچنان ادامه دهیم تا از طریق معرفی نخبگان مسجدی بتوانیم برای نوجوانان و جوانان الگوسازی کنیم.