دومین جشنواره ملی «افتخار من» در سطح کانون‌های مساجد استان ایلام برگزار می‌شود
دومين جشنواره ملي «افتخار من» در سطح کانون‌هاي مساجد استان ايلام برگزار مي‌شود

دومین جشنواره ملی «افتخار من» در سطح کانون‌های مساجد استان ایلام برگزار می‌شود

حجت الاسلام و المسلمين چراغي‌پور از برگزاري دومين جشنواره ملي «افتخار من» با موضوع ارسال خاطرات پيشکسوتان دفاع مقدس در سطح کانون‌هاي فهما استان ايلام خبر داد.
شناسه خبر : 32742 تاریخ انتشار : ۹ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۴۰

حجت الاسلام و المسلمین «علی چراغی‌پور» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) با اشاره به برگزاری جشنواره ملی «افتخار من» در سطح کانون‌های مساجد استان ایلام گفت: استان ایلام یکی از استان‌های مرزی کشور است که در دوران دفاع مقدس نقش کلیدی داشته و مردم ولایت‌مدار این دیار در دفاع از این مرز و بوم و انقلاب اسلامی حضور گسترده ای در میدان داشتند، این جشنواره تلاشی برای زنده نگاه داشتن شجاعت و دلاوری مردم ایران اسلامی است.

مدیر ستاد فهما استان ایلام با اشاره به 365 کیلومتر مرز مشترک استان ایلام با کشور عراق تصریح کرد: مردم مرزدار و ولایتمدار این استان  از مردمانی هستند که در دوران دفاع مقدس نه تنها از استان خارج نشدند بلکه با تمام توان دفاع جانانه ای از این نظام و آب و خاک خود داشتند.
 
وی افزود:  جشنواره افتخار من، با موضوع ارسال فیلم کوتاه صوتی 3 تا 5 دقیقه ای از خاطرات رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس و محور مقاومت  به همراه یک خاطره یا عکس توسط فرزندان و نوادگان رزمندگان اجرا می شود.
 
حجت الاسلام والمسلمین چراغی پور ادامه داد: در این زمینه نیز از  ظرفیت دستگاه‌های مختلف استان  از جمله بنیاد حفظ آتار و نشر ارزش های دفاع مقدس، سپاه پاسدان، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، سازمان پیشکسوتان جهاد و شهادت، بسیج مستضعفین نیز بهره مند می شویم.
 
مدیر ستاد فهما استان ایلام، پایان آذر ماه را به عنوان آخرین مهلت شرکت در این جشنواره ملی عنوان کرد و افزود: آثار ارسالی به این جشنواره باید در فرمت های قابل قبول در بخش ویدویی شامل  mp4، mov و m4v و فایل های صوتی شامل فرمت های mp3، wma، oog  تهیه شده و در ادرس اینترنتی www.pdefa.ir بارگزاری شوند.
 
وی در پایان با دعوت از مدیران و اعضای کانون های استان جهت حضور پررنگ در اینجشنواره خاطر نشان کرد : در پایان نیز به آثار منتخب در این جشنواره جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد.