محفل انس با قرآن کریم در کانون «امام کاظم (ع)» جهرم برگزار شد
محفل انس با قرآن کریم در کانون «امام کاظم (ع)» جهرم برگزار شد

محفل انس با قرآن کریم در کانون «امام کاظم (ع)» جهرم برگزار شد

ابراهیمی گفت: محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری ممتاز و برجسته استان در کانون فرهنگی و هنری ‌«امام موسی کاظم (ع)» جهرم برگزار شد.
شناسه خبر : 1121267 تاریخ انتشار : ۷ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۵۴

«عبدالرحمن ابراهیمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: فعالیت های قرآنی کانون فرهنگی و هنری «امام موسی کاظم (ع)» در قالب رشته های مختلف در طول ایام سال برای گروه های سنی برگزار می شود.

 
مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام موسی کاظم (ع)» افزود: علاوه بر برگزاری کلاس های قرآنی، برنامه های دیگری همچون کرسی تلاوت در ایام ماه رمضان و همچنین محافل انس با قرآن کریم از سوی این کانون فرهنگی و هنری برگزار می شود.
 

وی بیان کرد: این برنامه ها ویژه عموم آزاد بوده و با حضور قاریان برجسته استانی و کشوری برگزار می شود.

 
ابراهیمی از برگزاری محفل انس با قرآن کریم، با حضور قاری ممتاز استانی و کشوری خبر داد و گفت: این محفل قرآنی همراه با نماز مغرب و عشا با تلاوت آیات قرآن کریم توسط «محمدامیر عباسیان» برگزار شد.
 

وی با اشاره به اینکه این برنامه به همت دارالقرآن بسیج و همزمان با سالروز گرامی داشت تاسیس بسیج مستضعفین برگزار شد، خاطرنشان کرد: محفل انس با قرآن کریم ویژه عموم و با حضور بچه های مسجد بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا برگزار شد.
 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» در پایان از عموم شهروندان، اهالی مسجد و اعضای کانون که با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در این برنامه حضور به هم رساندند، قدردانی کرد.

 

پایان پیام/ 691