برگزاری ویژه برنامه «آبروی محله افتخار کوچه ها» در کانون «الزهرا (س)» جهرم
برگزاری ویژه برنامه «آبروی محله افتخار کوچه ها» در کانون «الزهرا (س)» جهرم

برگزاری ویژه برنامه «آبروی محله افتخار کوچه ها» در کانون «الزهرا (س)» جهرم

حضوری گفت: ویژه برنامه «آبروی محله افتخار کوچه ها» با گرامی داشت شهید «مهران سرور» به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری ‌«الزهرا (س)» جهرم برگزار شد.
شناسه خبر : 1121269 تاریخ انتشار : ۷ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۵۵

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم  ویژه برنامه «آبروی محله، افتخار کوچه ها» برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم با اشاره به ضرورت پاسداشت یاد و نام شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی، افزود: هفته بسیج فرصتی مغتنم برای نشر ارزش‌ها و انتقال فرهنگ ایثارو شهادت به نسل‌های بعد است.

 

وی هدف از برگزاری این ویژه برنامه را قدردانی از خانواده‌های شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و معرفی حماسه‌ها و فداکاری‌های شهیدان به نسل امروزی برشمرد و خاطرنشان کرد:  ویژه برنامه «آبروی محله» با حضور بچه های مسجد، خانواده‌ شهدا و یادگاران دفاع مقدس در منزل شهید «مهران سرور» برگزار شد.

 

صادقی با اشاره به اینکه این محفل معنوی برنامه ای در جهت تجلیل و تکریم از خانواده شهدا، همرزمان شهدا و تجدید میثاق با آرمان های امام و شهدا است، عنوان کرد: در این برنامه، «مهدی سرور» فرمانده دانشگاه «حضرت امیرالمومنین (ع)» نیروی زمینی سپاه و دیگر همرزمان این شهید گران قدر به بیان رشادت ها و دلاور مردی های شهید سرور در دوران شکوهمند دفاع مقدس پرداختند.

 

به گزارش شبستان،  برگزاری یادواره شهدا «آبروی محله، افتخار کوچه ها» یکی از با ارزش‌ترین و تأثیرگذارترین فعالیت‌های است که توسط فعالان کانون فرهنگی هنری شهرستان جهرم هرساله با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس برگزار می شود.

 

پایان پیام/ 691