حجت‌الاسلام موحد: عملکرد خبرگزاری شبستان در حوزه مسجد مطلوب است/ حجت‌الاسلام ارزانی: عدالت اعتباری در کانون‌ها اعمال می‌‌شود
حجت‌الاسلام موحد: عملکرد خبرگزاري شبستان در حوزه مسجد مطلوب است/ حجت‌الاسلام ارزاني: عدالت اعتباري در کانون‌ها اعمال مي‌‌شود

حجت‌الاسلام موحد: عملکرد خبرگزاری شبستان در حوزه مسجد مطلوب است/ حجت‌الاسلام ارزانی: عدالت اعتباری در کانون‌ها اعمال می‌‌شود

طي ديدار نايب رييس کميسيون قضايي مجلس با رئيس ستاد فهما ضمن تاکيد بر عملکرد مطلوب خبرگزاري شبستان در حوزه دين و مسجد، بر رعايت عدالت اعتباري در کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد تصريح شد.
شناسه خبر : 32598 تاریخ انتشار : ۷ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۸:۴۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) به نقل از خبرگزاری شبستان: حجت الاسلام والمسلمین «سید محمد موحد» در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین حبیب رضا ارزانی رییس و مرتضی طاهریان، معاون ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور (فهما) که امروز (شنبه، ششم آذر ماه) در سالن شهید سردار حاج قاسم سلیمانی برگزار شد با تبریک هفته بسیج، گفت: بسیج یعنی شهید سلیمانی و شهید سلیمانی ها.

 

نایب رییس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی افزود: گسترش فرهنگ بسیجی می تواند رونق بخش فرهنگ و اقتصاد در کشور باشد.

 

 وی در ادامه با اشاره به بازدید امروز خود از خبرگزاری شبستان گفت: با توجه به اطلاعاتی که امروز از این خبرگزاری دریافت کردم می توانم بگویم عملکرد این رسانه در حوزه های مختلف خوب است.

 

حجت الاسلام والمسلمین موحد با بیان اینکه خبرگزاری شسبتان مسئولیت سنگینی را بر عهده گرفته است و در یک میدان عمیقی که بر عهده دارد مبارزه می کند؛ به همین دلیل باید از سوی نظام مورد حمایت جدی قرار گیرد و امکانات لازم را بر عهده آن قرار گیرد، اظهار کرد: تعمیق و توسعه خبرگزاری شبستان که در حوزه دین و مسجد فعالیت می کند، بسیار ضروری است. 

 

به گزارش خبرنگار شبستان، حجت الاسلام والمسلمین دکتر «حبیب‌رضا ارزانی» نیز در این دیدار با بیان اینکه زیست بوم بچه های مسجد به صورت آنلاین و لحظه ای فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد را نشان می دهد، گفت: هم اکنون بیش از 26 هزار کانون فرهنگی هنری در مساجد سراسر کشور فعالیت دارند.

 

 رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور ادامه داد: 10 هزار کتابخانه نیز در مساجد سراسر کشور فعالیت دارند که ستاد فهما مدیریت آنها را بر عهده دارد.

 وی در ادامه با بیان اینکه ما سعی داریم با توجه به میزان بودجه ای که در اختیار ما قرار می گیرد عدالت اعتباری را در زمینه کانون های فرهنگی هنری مساجد روستایی، عشایری و شهری رعایت کنیم، گفت: تخصصی شدن فعالیت کانون های فرهنگی هنری مد نظر ما است بر همین اساس با برگزاری رویداد ملی فهما و ایجاد رواق های 12 گانه در این زمینه فعالیت می کنیم.

 

 حجت الاسلام والمسلیمن ارزانی با اشاره به حمایت های دکتر اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد خاطرنشان کرد: ایشان نیز تاکید دارد که بهترین راه مردمی سازی فرهنگ و هنر از طریق مساجد است.