امامان جماعت مساجد، نقش برجسته ای در رفع مشکلات محله دارند
امامان جماعت مساجد، نقش برجسته ای در رفع مشکلات محله دارند

امامان جماعت مساجد، نقش برجسته ای در رفع مشکلات محله دارند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنده گفت: امامان جماعت مساجد، نقش برجسته ای در رفع مشکلات محله دارند و در کنار آنها فرماندهان پایگاه‌ها همکار و همیار آنها هستند.
شناسه خبر : 1120884 تاریخ انتشار : ۶ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۲۳:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، نشست هم اندیشی و تعامل ائمه جماعات مساجد، خادمین و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج امروز (۶ آذر ماه) با حضور امام جمعه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی و فرمانده سپاه ناحیه لنده در حسینیه سپاه ناحیه لنده برگزار شد.

 

سرهنگ پاسدار «روح الله ویسی» در این نشست با اشاره به نقش مساجد در کاهش آسیب های اجتماعی، گفت: ائمه جماعات و فرماندهان پایگاه‌ های مقاومت باید افراد آسیب پذیر را شناسایی و از مسئولان جهت رفع مشکلات آنها مطالبه گری کنند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنده افزود: امامان جماعت مساجد، نقش برجسته ای در رفع مشکلات محله دارند و در کنار آنها فرماندهان پایگاه‌ها همکار و همیار آنها هستند.

 

وی خاطرنشان کرد: تعامل بین فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج، ائمه جماعات مساجد و هیئت امنا می تواند باعث برگزاری برنامه های مطلوب‌ تری در مساجد شود.

 

ویسی از ضرورت هم افزایی همه اقشار و گروه ها برای کاهش آسیب های اجتماعی در محلات کم برخوردار با محوریت مساجد و پایگاه های مقاومت خبر داد.

 

 

اختلاف بین امامان جماعات مساجد خادمان و فرماندهان پایگاه‌ها قابل پذیرش نیست

حجت الاسلام «سید محمود الهی نیا» هم در این نشست، گفت: همه کسانی که ادعا می کنند بسیجی هستند، باید بسیجی بودن خود را در عمل نشان دهند.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لنده افزود: بسیجی سن و سال و پیر و جوان نمی‌شناسد و بنیان گذار جمهوری اسلامی افتخار می کرد که بسیجی است، لذا باید این مهم به عنوان یک الگوی بی بدیل برای همه تبدیل شود.

 

حجت الاسلام الهی نیا گفت: امامان جماعات مساجد خادمان و فرماندهان پایگاه‌ها باید با وحدت، همدلی، دلسوزی و اخلاص، در کنار هم کار کنند و اختلاف بین آنها قابل پذیرش نیست.

 

 

نداشتن منیت و داشتن اخلاص در کارها بستر تحقق محله اسلامی را فراهم می کند

حجت الاسلام «سید هدایت محمودی اصل» هم گفت: هیئت امنای مساجد باید با کار تربیتی، اجتماعی و فلسفه مسجد کاملا آشنا بوده و در مسجد حضور داشته باشند.

 

امام جمعه لنده افزود: اکثر مساجد از نعمت امام جماعت برخوردار هستند ولی استقرار روحانی در مساجد، نیازمند ظرفیت هایی است که باید با کمک همدیگر رفع شوند.

 

وی گفت:اگر در کنار هم کار کنیم، منیت نداشته باشیم و اخلاص داشته باشیم مسجد کارخانه انسان سازی می شود و بستر تحقق محله اسلامی فراهم می شود.

پایان پیام/ 82