کانون‌های مساجد تهران تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند
کانون‌های مساجد تهران تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند

کانون‌های مساجد تهران تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند

حجت‌الاسلام قدیریان از امضای تفاهم همکاری با بیمه معلم به منظور ارایه تسهیلات ویژه به کانون‌های مساجد تهران خبرداد و گفت: حمایت از کانون‌ها در مقابل حوادثی همچون زلزله و آتش‌سوزی و نیز نقص عضو و فوت اعضاء، از مفاد این تفاهم است.
شناسه خبر : 846020 تاریخ انتشار : ۱ آبان ۱۳۹۸ زمان انتشار :

حجت الاسلام «غلامعلی قدیریان» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان از امضای تفاهم نامه همکاری میان ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان تهران با بیمه معلم خبر داد و اظهار کرد: براساس این تفاهم نامه تسهیلات ویژه ای به کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران اعطا می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران تصریح کرد: این تفاهم نامه به مسئولیت مدنی کانون های مساجد و نیز کمک به آنها در خسارات وارده از آتش سوزی و زلزله توجه دارد.

 

قدیریان به دیگر موارد این تفاهم نامه همکاری اشاره کرد و گفت: در صورت بروز آتش سوزی، انفجار و زلزله و در بحث ارزش سازه، ساختمان کانون تا چهار میلیارد ریال بیمه می شود و  در بحث تجهیزات نیز کانون های مسجدی تا 100 میلیون تحت پوشش بیمه ای قرار می گیرند.

 

وی خاطرنشان کرد: در صورت بروز حوادثی همچون نقص عضو، فوت و نیاز به ملزومات پزشکی نیز اعضای کانون های مساجد بنابر این تفاهم مورد پوشش بیمه ای قرار می گیرند. 

 

پایان پیام/ 40