۳۰ آذر ماه، آخرین مهلت شرکت در مسابقات قرآنی «مدهامّتان»
۳۰ آذر ماه، آخرین مهلت شرکت در مسابقات قرآنی «مدهامّتان»

۳۰ آذر ماه، آخرین مهلت شرکت در مسابقات قرآنی «مدهامّتان»

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: آخرین مهلت شرکت در مسابقات قرآنی «مدهامّتان» ۳۰ آذر ماه جاری خواهد بود.
شناسه خبر : 1120636 تاریخ انتشار : ۶ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۴۲

«علیرضا دولت آبادی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، اظهار کرد: پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامّتان» با استفاده از نقطه نظرات ارزشمند فعالان قرآنی در سراسر ایران اسلامی طرح ریزی شده و در این استان با مشارکت اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد برگزار می شود.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از جمله ویژگی‌ های این دوره از مسابقات می‌توان به اضافه شدن بخش استعدادیابی ویژه کودکان زیر ۷ سال و نوجوانان و همچنین ایجاد پیوند میان جلسات سنتی قرآن کریم مساجد و مسابقات قرآنی مدهامّتان اشاره کرد.

 

وی ادامه داد: پانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی «مدهامّتان» در رشته‌ های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ جزء ۳۰، مکبری، قرائت نماز، استعدادیابی، در گروه‌های سنی زیر ۷ سال، ۷ سال تا ۱۶ سال، ۱۶ تا ۳۰ برگزار می‌شود.

 

دولت آبادی افزود: علاقه‌ مندان جهت شرکت در پانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی «مدهامّتان» به سامانه بچه‌ های مسجد به این نشانی https://bachehayemasjed.ir/group/panel/modhamatan مراجعه کنند.

 

 مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مهلت شرکت و  ارسال آثار به پانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی «مدهامّتان» تا ۳۰ آذر  ۱۴۰۰ اعلام شده است.

 

«مدهامّتان» به معنای (دو  باغ خرم و سبز) نام بزرگ ترین رویداد قرآنی «بچه‌ های مسجد» است.

پایان پیام/ 82