دوره آموزش رایگان هنر فرصتی برای مهارت آموزی بچه های مسجد 
دوره آموزش رایگان هنر فرصتی برای مهارت آموزی بچه های مسجد 

دوره آموزش رایگان هنر فرصتی برای مهارت آموزی بچه های مسجد 

مجید خوبی زاده گفت: شرکت کنندگان در دوره آموزش رایگان هنر علاوه بر کسب مهارت، مدرک معتبر نیز دریافت کرده و می توانند برای خود کسب و کار راه اندازی کنند.
شناسه خبر : 1120284 تاریخ انتشار : ۴ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۷:۲۱

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، از برگزاری نشست شورای اداری خبر داد و گفت: یکی از محورهای این نشست، اکران رایگان فیلم منصور ویژه اعضای کانون های مساجد در سینما بود.


مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان افزود: در همین راستا در نظر داریم از طریق هماهنگی با سینما جیرفت یک سانس ویژه به بچه های مسجد اختصاص داده شود تا این فیلم را به صورت رایگان تماشا کنند.


وی بیان کرد: هم اندیشی در مورد انعقاد تفاهم نامه همکاری با سینمای های جنوب کرمان به منظور بهره مندی بچه های مسجدی عضو کانون ها از تخفیف ویژه اکران فیلم های سینمایی، نیز از دیگر محورهای نشست شورای اداری امروز بود.


خوبی زاده ابراز کرد: قصد داریم با انعقاد این تفاهم نامه فیلم های جذاب سینمایی که جنبه آموزشی نیز داشته باشند، با تخفیف برای بچه مسجدی ها اکران شوند.


مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان استفاده از ظرفیت کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان برای تشویق و ترغیب مردم نسبت به ثبت نام در طرح آموزش رایگان هنر را یکی دیگر از محورهای این نشست برشمرد.


وی اضافه کرد: در همین راستا قصد داریم از ظرفیت مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد برای تبلیغ این طرح استفاده کنیم.


خوبی زاده اظهار کرد: طرح آموزش رایگان هنر که از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ویژه مناطق محروم و مرزی در نظر گرفته شده، طرحی نو برای کشف و پرورش استعدادهای هنری این مناطق است.


مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان افزود: شرکت کنندگان در این دوره آموزشی علاوه بر کسب مهارت، مدرک معتبر نیز دریافت کرده و می توانند برای خود کسب و کار راه اندازی کنند.

 

وی طرح آموزش رایگان هنر را فرصت مناسبی برای افراد بازمانده از تحصیل، قلمداد کرد و گفت: این افراد نیز برای ادامه تحصیل می توانند در یکی از رشته های دوره آموزش رایگان هنر ثبت نام کنند. 


خوبی زاده در خاتمه با اشاره به جشنواره قرآنی مدها متان و جشنواره ترنج، تاکید کرد: این جشنواره ها فرصت مناسبی برای مطرح شدن ظرفیت های قرآنی و هنری منطقه در سطح کشور هستند.

پایان پیام/ 586