آموزش قرآن کریم با هدف حضور قوی اعضای کانون در مسابقات مدها متان 
آموزش قرآن کریم با هدف حضور قوی اعضای کانون در مسابقات مدها متان 

آموزش قرآن کریم با هدف حضور قوی اعضای کانون در مسابقات مدها متان 

امیر رضا امیری گفت: یکی از برنامه های کانون، برگزاری دوره های آموزش قرآن کریم اعم از روخوانی، روانخوانی، حفظ و تجوید بود تا بچه های مسجد با آمادگی بهتری در این مسابقات شرکت کنند.
شناسه خبر : 1120206 تاریخ انتشار : ۴ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۰۹

«امیر رضا امیری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، از برگزاری مسابقه قرآنی مدها متان خبر داد و گفت: با حضور ۲۰ نفر از اعضای کانون، مسابقات قرآنی مدها متان برگزار شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری امیرالمومنین (ع) کهنوج افزود: این مسابقه در مسجد امام صادق (ع) و با حضور شرکت کنندگان ۷ تا ۱۸ سال برگزار شد.


وی بیان کرد: مسابقه قرآنی مدها متان در رشته های قرائت قرآن کریم، نماز، اذان و مکبری برگزار  شد و دختران و پسران بسته به مفاد آئین نامه در این مسابقات شرکت کردند.


امیری با بیان این مطلب که این مسابقات قرآنی یکی از برنامه های رواق نور است، ابراز کرد: به منظور ورود اعضای کانون به رقابت های استانی، نتایج مسابقه مدها متان  را در سامانه بچه های مسجد ثبت کردیم.


مدیر کانون فرهنگی هنری امیرالمومنین (ع) کهنوج اظهار کرد: چنانچه در مرحله داوری آثار استانی، اعضای کانون امیرالمومنین (ع) موفق به کسب رتبه شوند به مرحله کشوری راه می یابند.


امیری یادآور شد: یکی از برنامه های کانون، برگزاری دوره های آموزش قرآن کریم اعم از روخوانی، روانخوانی، حفظ و تجوید بود تا بچه های مسجد با آمادگی بهتری در این مسابقات شرکت کنند.


مدیر کانون فرهنگی هنری امیرالمومنین (ع) کهنوج در خاتمه عنوان کرد: علاوه بر این نیز سعی شد تا فعالان قرآنی عضو کانون و روستا را مسجد شناسایی کرده و از آنها برای شرکت در بخش رقابتی جشنواره قرآنی مدها متان دعوت کنیم.

پایان پیام/ 586