تکریم مادر طلبه شهید سعید نادری در طرح شکوه مادری 
تکریم مادر طلبه شهید سعید نادری در طرح شکوه مادری 

تکریم مادر طلبه شهید سعید نادری در طرح شکوه مادری 

فاطمه سیدی گفت:  در تداوم طرح شکوه مادری این هفته مادر طلبه شهید سعید نادری تکریم و تجلیل شد.
شناسه خبر : 1119959 تاریخ انتشار : ۳ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۸:۳۲

«فاطمه سیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: در تداوم طرح شکوه مادری این هفته مادر طلبه شهید سعید نادری تکریم و تجلیل شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمه الزهرا (س) محله رهجرد جیرفت افزود: در سه شنبه های تکریم با حضور در منزل مادر شهید از ایشان به عنوان الگو و اسوه ایثار، صبر و استقامت تجلیل کردیم.


وی ابراز کرد: طلبه شهید سعید نادری در سال ۱۳۴۴ در روستای باغبابوئیه از توابع جیرفت چشم به جهان گشود و در دوران طاغوت که نوجوان بود، همواره پای صحبت ها رهبر معظم انقلاب اسلامی که در جیرفت تبعید بودند، می نشست.


سیدی بیان کرد: این طلبه شهید در سال ۱۳۶۱ وارد حوزه علمیه تهران شد و در کنار تحصیل علوم حوزه ای، تدریس نیز می کرد.


مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمه الزهرا (س) محله رهجرد جیرفت اضافه کرد: طلبه شهید نادری با شروع جنگ تحمیلی وارد جبهه شد و در عملیات بیت المقدس که تقریبا ۱۷ ساله بود به عنوان آر پی چی زن، تانک های دشمن را با رمز یا زهرا (س) و یا حسین (ع) شکار می کرد.


وی اظهار کرد: این طلبه شهید عاقبت در عملیات کربلای ۵ در منطقه شلمچه با اقتدا به حضرت زهرا (س) به شهادت رسید و پیکر مطهرش همچنان مفقود است.


سیدی در خاتمه عنوان کرد: طرح شکوه مادری بهانه ای شد تا از مادر طلبه شهید سعید نادری تجلیل کنیم تا علاوه بر تکریم جایگاه این مادر، یاد و خاطره این طلبه شهید را زنده نگه داریم.

پایان پیام/ 586