همایش تجلیل از مادران شهدا در بروجرد برگزار می شود
همايش تجليل از مادران شهدا در بروجرد برگزار مي شود
مدیرستاد کانون های مساجد لرستان:

همایش تجلیل از مادران شهدا در بروجرد برگزار می شود

ابدالي پور گفت: در قالب طرح شکوه مادر از سه مادر نمونه در شهرستان بروجرد تجليل مي شود.
شناسه خبر : 32482 تاریخ انتشار : ۳ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۳۹
« محمد ابدالی پور» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای )فهما)،اظهار داشت: طرح شکوه مادری از برنامه های طرح سه شنبه های تکریم است که با رویکرد معرفی و تجلیل از مادران نمونه در کانون های مساجد در حال برگزاری است.

وی افزود: طی جمعه(5 آذرماه جاری) طرح شکوه مادری در شهرستان بروجرد با معرفی سه مادر نمونه این شهرستان برگزار می شود.

ابدالی پور بیان کرد: در این طرح از  بانوان فاطمه گودرزی ( مادر 2 شهید و یک جانباز)، میترکیمیائی ( نویسنده و مربی قرآنی) و زهره روزبهانی ( الگوی فرزند آوری) تجلیل می شود.

وی خاطرنشان کرد: این برنامه در قالب طرح شکوه مادری و به محوریت کانون فرهنگی هنری کریمه اهل بیت  شهرستان بروجرد برگزار می شود.

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان افزود: در طرح سه شنبه های تکریم  با سرکشی هفتگی به خانواده های معظم شهدای استان، از خانواده‌های معظم شهدا در سطح شهرستان‌ها دیدار و بازدید به عمل آمد.

 

وی با اشاره به ادامه طرح سه شنبه های تکریم در سال جاری، خاطرنشان کرد:  امسال در تداوم طرح سه شنه های تکریم، مادرانی که از جایگاه ویژه برخوردار هستند و یا فرزند شهید دارند و یا فرزندان الگو و نمونه تربیت کرده‌اند،تکریم می شوند.

 

ابدالی پور خاطرنشان کرد: طرح «شکوه مادری» با هدف تجلیل از این مادران ومعرفی مادران اسوه و الگو انجام می شود.

 

سالاری افزود: در این طرح مادران شهدا با اولویت تعداد فرزند شهید بیشتر، مادران الگو در فرزندآوری و تربیت فرزند و مادران الگو در عرصه‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و ... به همت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان شناسایی مورد تکریم قرار می‌گیرند.

 

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان بیان کرد: طرح سه‌شنبه‌های تکریم که امسال در قالبی متفاوت اجرایی می‌شود، می‌تواند ما را در زمینه شناسایی و معرفی افراد شاخص و تأثیرگذار و جذب اقشار مختلف به مساجد یاری رساند