پاتوق معتادان مواد مخدر در شهرستان فردوس پلمپ شد
پاتوق معتادان مواد مخدر در شهرستان فردوس پلمپ شد

پاتوق معتادان مواد مخدر در شهرستان فردوس پلمپ شد

فرمانده انتظامي شهرستان فردوس گفت: در راستاي طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ۲ واحد مسکونی که به پاتوق معتادان مبدل شده بود به دلیل بی توجهی های مالک آنان به تذکرات پلیس، پلمب و ۶ متهم دستگیر شدند.
شناسه خبر : 1119703 تاریخ انتشار : ۳ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۳۱

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، سرهنگ «عليرضا فولادي» امروز (۳ آذر) به خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار داشت: ماموران انتظامي اخباري دريافت كردند كه 2 واحد مسکونی در مرکز شهر فردوس به پاتوق توزيع و مصرف مواد مخدر تبدیل شده و موجب سلب آسايش اهالي شده است که موضوع بصورت ويژه در دستور كار پليس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

 

وي بيان داشت: مأموران پليس با اقدامات اطلاعاتي پاتوق اين افراد را شناسايي و با هماهنگي مقام قضائي محل هاي مورد نظر را بازرسي کردند كه در یک عملیات غافلگیرانه 6 معتاد متجاهر دستگير و 100 گرم انواع موادمخدر از متهمان كشف شد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان فردوس تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی این 2 پاتوق مواد مخدر را پلمپ كردند و متهمان دستگیر شده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

سرهنگ فولادي با اشاره به رضايتمندي شهروندان از اين اقدام پلیس، خاطر نشان كرد: نیروی انتظامی با تمام توان در راستاي تامين نظم، امنيت و آرامش شهروندان تلاش خواهد كرد و اجازه نخواهد داد فرد يا افرادي با اقدامات مجرمانه خود نظم عمومي و آسايش مردم را بر هم بزنند.

 

 

 

پایان پیام/ 70