اجرای طرح «شکوه مادری» در شیراز با تجلیل از مادر شهید «عبدالحمید اکرمی»
اجراي طرح «شکوه مادري» در شيراز با تجليل از مادر شهيد «عبدالحميد اکرمي»

اجرای طرح «شکوه مادری» در شیراز با تجلیل از مادر شهید «عبدالحمید اکرمی»

در راستاي اجراي طرح «شکوه مادري» به همت کانون فرهنگي هنري شهيد «منصور خادم صادق» شيراز با حضور مدير ستاد کانون هاي فهماي استان فارس از مادر شهيد «عبدالحميد اکرمي» تجليل شد.
شناسه خبر : 32470 تاریخ انتشار : ۳ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۴۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان فارس، حجت الاسلام حسین امیدی، مدیر و کارشناسان ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس به همراه «مسعود صاف نیت»، مدیر کانون «شهید خادم صادق» مسجد آقالر شیراز در راستای طرح «سه شنبه های تکریم» با محوریت «شکوه مادری» با مادر شهید «عبدالحمید اکرمی» دیدار کردند.


حجت الاسلام امیدی در این دیدار گفت: شهدا رفتند تا عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی شکل بگیرد و همه مسئولین وظیفه دارند تا به خانواده معزز شهدا و ایثارگران توجه و از آنان دلجویی کنند.


مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس تاکید کرد: شهیدان با نثار جان عزیز خودشان درس فداکاری و گذشت را به ما آموختند و امروز وظیفه همه ماست که به خانواده معزز شهدا سرکشی کنیم.


براساس این گزارش، مادر شهید «عبدالحمیداکرمی» در این دیدار به بیان ویژگی های اخلاقی و رفتاری و همچنین خاطراتی از فرزند شهیدش پرداخت و بر لزوم توجه به خانواده معزز شهدا و رفع مشکلات اقتصادی مردم تاکید کرد.


گفتنی است؛ شهید «عبدالحمید اکرمی» متولد 1340 بود که در عملیات «کربلای 4» در تاریخ چهارم دی ماه 1365 به شهادت رسید.