طرح«محله اسلامی» با محوریت مساجد در زنجان اجرا می شود
طرح«محله اسلامی» با محوریت مساجد در زنجان اجرا می شود

طرح«محله اسلامی» با محوریت مساجد در زنجان اجرا می شود

حجت الاسلام بیگدلی از اجرای طرح «محله اسلامی» با محوریت مساجد محله خبر داد و گفت: در این طرح روحانیون و طلاب بسیجی میدان دار خواهند بود.
شناسه خبر : 1119461 تاریخ انتشار : ۲ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۱۹

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان امروز در مراسم گرامیداشت روز بسیج طلاب و روحانیون و تجلیل از روحانیون رزمنده اظهار کرد: امام راحل همواره بر اتحاد حوزه و دانشگاه در پیشبرد اهداف انقلاب تاکید داشتند.

 

حجت الاسلام حسن بیگدلی با بیان اینکه بسیج دانشجو و طلاب از ضروری ترین تشکل های بسیج است، گفت: طلاب علوم دینی و دانشجویان دانشگاه‌ها باید با تمام توان خود از انقلاب و اسلام دفاع کنند.

 

وی با اشاره به اینکه بسیجیان باید پاسدار اصول تغییر ناپذیر نه شرقی و نه غربی باشند، گفت: تشکیل بسیج طلاب و دانشجو از تاکیدات جدی امام راحل بود که این امر امروز محقق شده و برکات بسیاری داشته است.

 

این مسئول با یادآوری حضور صمیمی روحانیون در جبهه و جنگ گفت: روحانیون حتی در معرکه جبهه و جنگ و خط مقدم حضور داشته و میدان دار بودند و نقش خود را ایفا می کردند.

 

بیگدلی ادامه داد: حضور روحانیون و طلاب در پایگاه‌های مقاومت و حوزه های علمیه مهم و ضرورت است و اجرای طرح صالحین بدون حضور موثر روحانیون امکان پذیر نبود.

 

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان خاطرنشان کرد: در طرح «محله اسلامی» نیز روحانیون و طلاب بسیجی میدان دار خواهند بود تا آموخته های خود را به جمعیت مخاطب منتقل کنند.

 

این مسئول ادامه داد: یک سوم از ۶۰۰ هادی سیاسی فعال در استان روحانی هستند و ۱۰ هزار جلسه روشنگری از سوی این روحانیون در انتخابات گذشته برگزار شد که در هر جلسه حداقل ۵۰ تا ۴۰۰ نفر به مدت ۴۵ روز حضور یافتند.

 

وی افزود: بسیح برای همه جامعه و انقلاب است، نه جریانی می تواند از بسیح به نفع خود استفاده کند و نه گروه، حزب، و هیچ فکر و اندیشه ای می تواند آن را به نام خود ثبت کند.

 

 

پایان پیام/ 73