تجلیل از نویسندگان عضو کانون‌های مساجد شهرستان اسدآباد همزمان با هفته کتاب
تجليل از نويسندگان عضو کانون‌هاي مساجد شهرستان اسدآباد همزمان با هفته کتاب
مدیر ستاد فهما استان همدان خبر داد؛

تجلیل از نویسندگان عضو کانون‌های مساجد شهرستان اسدآباد همزمان با هفته کتاب

ناهيدي فرد گفت: نويسندگان عضو در کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد شهرستان اسدآباد در بيست و نهمين دوره از هفته کتاب و کتاب خواني تجليل شدند.
شناسه خبر : 32366 تاریخ انتشار : ۱ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۵۴

«حمیدرضا ناهیدی فرد» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان همدان گفت: همزمان با بیست و نهمین دوره هفته کتاب و کتاب خوانی مولفین عضو کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان اسد آباد با حضور فرماندار، رییس ارشاد و مدیر کتابخانه های عمومی استان همدان تجلیل شدند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان افزود: «مسعود روحی حیدر» مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای کمشانه و «حمید رضا محمدی دمساز »عضو کانون فرهنگی و هنری منتظران مهدی (عج) در این مراسم تجلیل شدند.

وی با اشاره به اینکه 57 کانون مساجد در سطح شهرستان اسدآباد فعالیت دارند، اظهار کرد: از این تعداد 35 کانون روستایی و 22 کانون شهری است.

ناهیدی فرد با بیان اینکه حدود نیمی از مساجد شهرستان دارای مکان فرهنگی و هنری هستند، افزود: البته روند تأسیس کانون‌ها در شهرستان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه فضای مسجد بهترین محل برای انجام کارهای فرهنگی و حضور جوانان است، افزود: نقش کانون‌ها در مسجد بسیار اثرگذار است به طوری که 90 درصد مدیران کانون‌ها از جوانان متعهد و علاقه‌مند به فعالیت فرهنگی انتخاب شده اند.