آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره «قلم» اول آذر ماه است
آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره «قلم» اول آذر ماه است

آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره «قلم» اول آذر ماه است

حجت الاسلام امیدی با اشاره به انتشار فراخوان جشنواره ملی داستان و شعر بچه های مسجد با عنوان «قلم»، گفت: آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره «قلم» اول آذر ماه است.
شناسه خبر : 1118579 تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۱۸

حجت الاسلام «حسین امیدی» با اشاره به انتشار فراخوان جشنواره ملی داستان و شعر بچه های مسجد با عنوان «قلم»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در راستای شبکه سازی هنرمندان و ارتقای سطح فعالیت های ادبی کانون های استانی، جشنواره ملی داستان نویسی و شعر بچه های مسجد را به میزبانی ستاد کانون های مساجد استان یزد برگزار می کند و آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره «قلم» اول آذر ماه است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس افزود: این جشنواره در 2 موضوع «آیات قرآنی طرح ملی 1455» و همچنین در بخش آزاد با موضوع «ارزش های اخلاقی و انسانی» برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام امیدی ادامه داد: جشنواره «قلم» در 2 رده سنی نوجوانان و جوانان 12 تا 18 سال و بزرگسالان 18 تا 45 سال در رشته های داستان کوتاه، داستانک، شعر کلاسیک و آزاد در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه مخاطب خاص این جشنواره اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور هستند، خاطرنشان کرد: تمامی شاعران و نویسندگان کشور نیز می توانند با ثبت اثر در سایت ravagheghalam.ir با ذکر مشخصات و شماره تلفن در بخش آزاد جشنواره «قلم» شرکت کنند.

حجت الاسلام امیدی خاطرنشان کرد: آثار ارسالی از مخاطبین کانون های مساجد باید فقط از طریق سایت بچه های مسجد به نشانی bachehayemasjed.ir به صورت اینترنتی بارگذاری شود.

پایان پیام/ 130