تقدیر از کتابداران کتابخانه عمومی شهید مصطفی خمینی(ره) اسلامشهر
تقدیر از کتابداران کتابخانه عمومی شهید مصطفی خمینی(ره) اسلامشهر

تقدیر از کتابداران کتابخانه عمومی شهید مصطفی خمینی(ره) اسلامشهر

به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی، حسین کشاورزیان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر به همراه کارکنان این اداره با حضور در کتابخانه عمومی شهید مصطفی خمینی (ره) از بخش های مختلف این کتابخانه بازدید و از کتابداران این کتابخانه تقدیر نمود.
شناسه خبر : 1118272 تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۲۱:۴۷

به گزارش خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان در این بازدید حسین کشاورزیان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه چند تن از کارکنان اداره از بخش های مختلف این کتابخانه از جمله بخش نابینایان آن بازدید کردند و ضمن آشنایی با نحوه خدمت رسانی این بخش در جریان تولید کتابهای صوتی قرار گرفتند.

این گزارش حاکی است: در بخش دیگر این دیدار مخزن کتابخانه با موضوعات مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی مورد بازدید حاضران قرار گرفت.

جعفری رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ضمن تقدیر و تشکر از حضور رئیس و کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در این کتابخانه، گزارشی از اقدامات اجرا شده و در دست اجرای این اداره ارائه نمود.

در ادامه کشاورزیان نیز با اشاره به هفته کتاب و کتابخوانی اظهارداشت: می بایست در زمینه ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی تلاش خود را بیشتر کنیم؛ تأثیر برنامه‌های فرهنگی به خصوص رونمایی، نقد کتاب، نشست‌های کتاب‌خوان بر فرهنگ کتاب‌خوانی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و می‌تواند بزرگترین کمک و فرهنگ‌سازی را به رشد و توسعه فرهنگ مطالعه در جامعه انجام دهد.

وی افزود: به جرأت می توان گفت برای جلوگیری از کاهش آسیب های اجتماعی یکی از راهکارهای مفید و سازنده پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوان با مطالعه کتاب است و برای دستیابی به این مهم باید نهادها و مسئولین شهرستان تمام تلاش خود را در راستای حمایت از کتاب و کتابخوانی به کارگیرند.

در پایان با اهدای لوح سپاس و هدایایی به رسم یادبود از زحمات و تلاش های کتابداران تقدیر و قدردانی بعمل آمد.

پایان پیام/ 704