سه شنبه های تکریم حول تجلیل از یک فعال فرهنگی برگزار شد
سه شنبه های تکریم حول تجلیل از یک فعال فرهنگی برگزار شد

سه شنبه های تکریم حول تجلیل از یک فعال فرهنگی برگزار شد

یونس میجانی گفتت: شامگاه گذشته در راستای اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم از یک جوان فعال فرهنگی تجلیل شد.
شناسه خبر : 1117234 تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۵۶

«یونس میجانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به تداوم طرح ملی سه شنبه های تکریم، گفت: شامگاه گذشته در راستای این طرح از یک جوان فعال فرهنگی تجلیل شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) جیرفت افزود: امیر مهدی مهنی از جوانان مسجدی عضو این کانون است که در زمینه علمی نیز توانست در کنکور سراسری ۱۴۰۰ با کسب رتبه ۷۵۹ علوم انسانی در منطقه ۳ با قبولی در رشته آموزش زبان و ادبیات فارسی وارد دانشگاه فرهنگیان شود.


وی بیان کرد: مهنی همچنین از اعضای شورای پایگاه مقاومت بسیج امام علی (ع) است که زمینه تعامل و همکاری پایگاه مقاومت بسیج و کانون در اجرای برنامه های فرهنگی را فراهم کرده است.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) جیرفت یادآور شد: این هفته نیز طرح ملی سه شنبه های تکریم با حضور امام جماعت و هیئت امنای مسجد به صورت حضوری برگزار شده و مابین اقامه نماز مغرب و عشاء از این جوان فعال فرهنگی تجلیل شد.


وی با بیان این مطلب که طرح ملی سه شنبه های مسجد محله محور است، ابراز کرد: این طرح ملی فرصتی را فراهم کرده تا نخبگان، فعالان فرهنگی، قرآنی، ورزشی، خانواده های معظم شهدا و مادران موفق که در جوار مسجد زندگی می کنند، شناسایی شده و به نمازگزاران معرفی شوند.


میجانی اظهار کرد: هدف ما نیز این است که با اجرای این طرح بتوانیم نوجوانان و جوانان را جذب مسجد کرده و الگوهای برتر در زمینه های مختلف همچون علمی، فرهنگی، قرآنی و غیره را به آنها معرفی کنیم.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) جیرفت در خاتمه عنوان کرد: خوشبختانه تاکنون با همراهی و همکاری امام جماعت و هیئت امنای مسجد امام علی (ع) توانسته ایم هر هفته با معرفی یک چهره جدید و موفق طرح ملی سه شنبه های تکریم را اجرا کنیم.

پایان پیام/ 586