شهر قدسی ها ۵۰۰ کیلو آرد برای پخت نان به مناطق محروم سیستان وبلوچستان اهدا کردند
شهر قدسی ها ۵۰۰ کیلو آرد برای پخت نان به مناطق محروم سیستان وبلوچستان اهدا کردند

شهر قدسی ها ۵۰۰ کیلو آرد برای پخت نان به مناطق محروم سیستان وبلوچستان اهدا کردند

حجت الاسلام شریفی با اشاره به کمک های مومنانه مادی و معنوی واقفین شهرستان گفت: مردم شهرستان قدس در این راستا ۵۰۰ کیلو آرد به مناطق محروم سیستان وبلوچستان اهداء کرده‌اند.
شناسه خبر : 1116384 تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۵۵

حجت الاسلام امیرحسین شریفی رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان قدس در گفت وگو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان ضمن بیان اینکه امسال نیز همانند سنوات گذشته طی ایام مختلف به همت واقفین کمک های مومنانه مختلفی صورت گرفته، ابراز داشت: در این راستا ۵۰ کیسه و درمجموع ۵۰۰ کیلو آرد به مناطق محروم سیستان وبوچستان اهداء شده است.

وی بابیان اینکه از دیگر خدمات ارائه شده توسط خیرین و واقفین شهرستان راه اندازی موکب غذای گرم در طی ایام سال در مناطق محروم وزلزله زده می باشد، افزود: تعدادی به‌عنوان نانوا خدمات لازم را ارائه می‌دهند و مابقی به عنوان آشپز و کمک آشپز و غیره فعالیت دارند.

رئیس ادراه اوقاف و امور خیریه شهرستان قدس بابیان اینکه مردم این شهرستان امسال ۷۵۰ میلیون تومان به‌صورت نقدی و غیر نقدی به نیازمندان کمک کردند، ابراز داشت: این رقم به نسبت سنوات گذشته ۲۰ درصد رشد داشت که با توجه به ارسال کمک های مردمی،واقفین می‌توانند کمک‌های نقدی خود را برای نیازمندان به مناسبت فرارسید فصل سرما به ادراه اوقاف ویا امامزادگان حضرتین(ع) در شهرستان اهدا کنند.

حجت الاسلام شریفی در ادامه تصریح کرد: مردم همواره با حضور و مشارکت پرشور در اهدای کمک های مومنانه  به دنیا اثبات کردند که این هجمه‌های فرهنگی استکبار تأثیری بر احساسات و عواطف مردمی ندارد و هرسال باشکوه‌تر از گذشته کمک ها و وقف های مردمی برای کمک به نیازمندان صورت می پذیرد.

 

پایان پیام/ 704