بازدید امام جمعه وردنجان از کتابخانه کوثر مسجد چهارده معصوم(ع)
بازديد امام جمعه وردنجان از کتابخانه کوثر مسجد چهارده معصوم(ع)
به مناسبت هفته کتاب صورت گرفت؛

بازدید امام جمعه وردنجان از کتابخانه کوثر مسجد چهارده معصوم(ع)

حجت الاسلام و المسلمين محمدي، امام جمعه وردنجان، همزمان با آغاز هفته کتاب از کتابخانه کوثر مسجد چهارده معصوم (ع) بازديد کرد.
شناسه خبر : 32090 تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۷:۴۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام محمدی، امام جمعه وردنجان، یکشنبه 24 آبان به مناسبت آغاز هفته کتاب، از کتابخانه کوثر مسجد چهارده معصوم (ع) بازدید کرده و در جریان فعالیت های این کتابخانه قرار گفت.

 

امام جمعه وردنجان در این دیدار  طی سخنانی اظهار کرد: کتابخانه های عمومی مساجد در کنار کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد به عنوان يکي از بازوهاي توانمند مساجد و ائمه جماعات در انجام و پیگیری مسائل فرهنگي در جامعه هستند. 

 

وی با اشاره به اینکه7 باب کانون فرهنگی هنری و کتابخانه عمومی در مساجد شهر وردنجان وجود دارد، اقزود: ان شاءالله برای سرکشی خدمت این عزیزان خواهیم آمد و خداقوت خواهیم گفت.

 

حجت الاسلام محمدی ابراز امیدواری کرد که خانواده کانون های فرهنگی هنری مساجد و کتابخانه های این مراکز، با روحیه ای پرتلاش، کوشا، اقداماتی راهگشا برای مسجد، مردم و به ویژه قشر جوان و همچنین امام جماعت و هیات امنای مسجد داشته باشند.

گفتنی است، در شهر وردنجان تاکنون هفت باب کانون فرهنگی هنری و کتابخانه عمومی تاسیس شده و در حال فعالیتی هستند که شامل کانون فرهنگی هنری حضرت فاطمه الزهرا (س) در مسجد جامع، کانون فرهنگی هنری کوثر در مسجد چهارده معصوم (ع)، کانون فرهنگی هنری مشکات در مسجدالمهدی(عج)، کانون فرهنگی هنری زائرین امام حسین(ع) در مسجد امام حسن مجتبی(ع)، کانون فرهنگی هنری ولایت عشق  در حسینیه و مسجد حضرت رقیه (س)، کانون فرهنگی هنری مفتح الابواب در مسجد سیدالشهدا(ع) و کانون فرهنگی هنری سفیران امید در مسجد امام رضا (ع) می شود.