کانون های مساجد فارس میزبان جشن میلاد امام حسن عسکری (ع) شدند
کانون های مساجد فارس میزبان جشن میلاد امام حسن عسکری (ع) شدند

کانون های مساجد فارس میزبان جشن میلاد امام حسن عسکری (ع) شدند

حجت الاسلام امیدی با اشاره به برگزاری جشن میلاد امام حسن عسکری (ع) در کانون های مساجد فارس، گفت: این مراسم با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شده است.
شناسه خبر : 1116052 تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۲۱

حجت الاسلام «حسین امیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: حضرت امام حسن عسکری (ع) در هشتم ربیع الثانی متولد شدند که به این مناسبت مراسم های جشن و سرور در مساجد به همت کانون های فرهنگی هنری و پایگاه های مقاومت بسیج برگزار شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس افزود: به توجه به شیوع ویروس کرونا مراسم های برگزار شده با رعایت پروتکل ها و شیوه نامه های بهداشتی همراه و استفاده از ماسک نیز الزامی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: به جهت اینکه امام حسن عسکری (ع) پدر بزرگوار امام زمان (عج) هستند، این مناسبت از اهمیت بالایی در بین شیعیان و محبان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) برخوردار است.

حجت الاسلام امیدی تلاوت قرآن، سخنرانی امامان جماعت با محوریت زندگانی امام یازدهم (ع)، مولودی خوانی و مدیحه سرایی، برپایی ایستگاه های صلواتی و توزیع بسته های معیشتی را از جمله برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس به مناسبت میلاد امام حسن عسکری (ع) برشمرد.

 

پایان پیام/ 130