کانون های مساجد ظرفیت مناسبی برای همدلی با نیازمندان هستند
کانون های مساجد ظرفیت مناسبی برای همدلی با نیازمندان هستند

کانون های مساجد ظرفیت مناسبی برای همدلی با نیازمندان هستند

عجملو به ظرفیت کانون های مساجد برای همدلی با نیازمندان اشاره کرد و گفت: ۲ مرحله طرح قربانی با همراهی کانون های مساجد در این شهرستان به اجرا درآمده است.
شناسه خبر : 1115907 تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۴۶

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ماهنشان در دیدار مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان به ظرفیت کانون های مساجد برای همدلی با نیازمندان اشاره کرد و گفت: 2 مرحله طرح قربانی با همراهی کانون های مساجد در این شهرستان به اجرا درآمده است.

 

سبحان عجملو به فعالیت 24 باب کانون فرهنگی و هنری مساجد در این شهرستان اشاره کرد و گفت: این مراکز در جنب مساجد فعالیت می کنند و همین موجب اعتماد خانواده و حضور جوانان و نوجوانان در این مراکز می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان هم  در سخنانی با یادآوری اینکه فعالیت کانون های مساجد در سامانه فهما به ثبت می رسد، گفت: این سامانه بستری برای رقابت سالم کانون های مساجد در سراسر کشور را فراهم کرده است و بچه های مسجدی می توانند ضمن اطلاع از نحوه فعالیت دیگر کانون های مساجد در مسابقات فرهنگی و هنری متنوع شرکت کنند.

 

حجت الاسلام محمد نقی یارمحمدی خاطرنشان کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون طرح همدلی و مواسات کانون های مساجد با توزیع گوشت قربانی با همراهی موسسه حضرت خدیجه(س) و برنامه سمت خدا در کانون های مساجد سراسر کشور آغاز شده است.

 

این مسئول اضافه کرد: در هشت مرحله توزیع گوشت قربانی در استان زنجان، بسته های گوشت قربانی از طریق کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان ماهنشان نیز به دست نیازمندان رسید.

 

وی به کسب رتبه هجدهم استان زنجان در سامانه فهما اشاره کرد و گفت: در حال حاضر آموزش های مجازی و مسابقات کتابخوانی در بستر این سامانه انجام می شود.

 

پایان پیام/ 73