کمک مومنانه اهالی مسجد محمدی به مناسبت میلاد سیدالکریم(ع)
کمک مومنانه اهالی مسجد محمدی به مناسبت میلاد سیدالکریم(ع)

کمک مومنانه اهالی مسجد محمدی به مناسبت میلاد سیدالکریم(ع)

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرودی گفت: کمک مومنانه اهالی مسجد محمدی به مناسبت میلاد سیدالکریم(ع) شامل بسته های ارزاق و بهداشتی و هدایای نقدی میان نیازمندان توزیع شد.
شناسه خبر : 1114862 تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۰۶

حجت الاسلام والمسلمین «حسینعلی شاهرودی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه جشن میلاد حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، امشب (چهارشنبه، 19 آبان ماه) پس از اقامه نماز مغرب و عشاء، و فردا (پنج شنبه، 20 آبان ماه) با رعایت پروتکل های بهداشتی در مسجد محمدی محله آبشار خیابان ری تهران برگزار می شود، اظهار کرد: حجت الاسلام والمسلمین مرتضی ادیب یزدی در این مراسم سخنرانی و جمعی از ذاکران اهل بیت (ع) مولودی خوانی می کنند.

 

امام جماعت مسجد محمدی افزود: کمک مومنانه اهالی مسجد محمدی به مناسبت میلاد سیدالکریم (ع) شامل بسته های ارزاق و بهداشتی و هدایای نقدی میان نیازمندان توزیع شد.

 

وی اضافه کرد: کاروان موتوری اعضای پایگاه بسیج محمدی نیز در سطح محله آبشار خیابان ری جشن میلاد حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) را راه اندازی می کنند و بسته های فرهنگی و پذیرایی میان کسبه این محله توزیع می کنند.

 

شاهرودی ادامه داد: حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) از جمله شخصیت ها در تاریخ تشیع است که ضمن درک حضور چند امام معصوم (ع)، در دین داری زبانزد و الگو بودند و تلاش ایشان برای انتقال معارف اهل بیت (ع) به مسامان آن هم در زمان حکومت طاغوت، بسیار مثال زدنی است.

 

وی در پایان اظهار کرد: متاسفانه با وجود شخصیت علمی و فقهی و محترمی که حضرت سیدالکریم (ع) نزد اهل بیت (ع) دارند مردم ما حتی تهرانی ها نیز با ابعاد مختلف و یژگی های این بزرگوار چندان آشنا نیستند.

 

پایان پیام/ 397