مسجدیان شهرستان گرمه میهمان شهدا در درق شدند
مسجديان شهرستان گرمه ميهمان شهدا در درق شدند
به همت فعالان کانون امام حسن مجتبی (علیه السلام) شهر درق؛

مسجدیان شهرستان گرمه میهمان شهدا در درق شدند

فعالان کانون فرهنگي هنري امام حسن مجتبي (عليه السلام) گرمه با همراهي حجت الاسلام حسام، امام جمعه گرمه در قالب طرح ملي سه شنبه هاي تکريم به ديدار خانواده شهدا رفتند.
شناسه خبر : 31916 تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۶:۳۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از خراسان شمالی؛ «حسین شکوری»، مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی (علیه السلام) گرمه با اعلام این خبر گفت: اهالی مسجد و فعالان  این کانون با همراهی امام جمعه درق به دیدار دو خانواده شهید والامقام رفتند.

وی اضافه کرد: ابتدا و با حضور  حجت الاسلام یحیی حسام، امام جمعه درق  به دیدار علی محمد زاده، پیشکسوت سال های دفاع مقدس رفتند و ضمن گپ و گفتی صمیمانه و شنیدن خاطرات سلحشوری های وی، صبر و استقامت وی ارج نهاده شد.

 شکوری در ادامه   از تکریم برادر شهید علی فخرانی نیز توسط فعالان مسجدی خبرداد و  گفت: در این دیدار با اهداء هدیه و لوح سپاس از برادر شهید قدردانی شد.

وی  همچنین حضور در منزل محمد ملاصالحی از ایثارگران و جانبازان هشت سال دفاع مقدس و تکریم خانواده وی را نیز در ادامه  اعلام کرد.

شکوری برگزاری یادواره شهدای محله با همراهی بسیجیان فعال در مسجد را نیز از دیگر برنامه های اجرا شده این کانون با هدف زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و نشر فرهنگ شهادت نام برد.

 

پایان/