برگزاری کارگاه «شیوه برخورد با نوجوان» ویژه خانواده ها در کانون «منتظران نور»
برگزاری کارگاه «شیوه برخورد با نوجوان» ویژه خانواده ها در کانون «منتظران نور»

برگزاری کارگاه «شیوه برخورد با نوجوان» ویژه خانواده ها در کانون «منتظران نور»

نیکجو گفت: کارگاه «شیوه برخورد با نوجوان و جوان در راستای تربیت جوان مومن» به همت کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» جهرم برگزار شد.
شناسه خبر : 1114390 تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۵۹

«رضا نیکجو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: تربیت فرزندان از دغدغه های خانواده ها و جامعه است چرا که سرنوشت آینده جامعه اسلامی به دست آنها رقم می خورد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» جهرم افزود: نوع برخورد با فرزندان در الگو پذیری آنها بسیار موثر بوده و نقش تربیتی مهم و سرنوشت سازی را به همراه دارد.

 

وی بیان کرد: چگونگی این رفتارها در ابتدا برای والدین ضرورت دارد و با فراگیری فنون مختلف ارتباطی می توان در تربیت جوان مومن بهره برد.

 

نیکجو عنوان کرد: این مقوله به عنوان یک دغدغه در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» مطرح بوده و در این راستا با برگزاری نشست ویژه خانواده ها و استفاده از نظرات و روش های علمی کارشناسان و اساتید این حوزه گامی در تحقق جامعه آرمانی در راستای گام دوم انقلاب برداشته می شود.

 

وی ادامه داد: بدین سبب برگزاری کارگاهی با عنوان « شیوه برخورد با نوجوان و جوان در راستای تربیت جوان مومن» ویژه خانواده بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» در برنامه این کانون قرار گرفت.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» جهرم اضافه کرد: در این کارگاه که با تدریس زارع از اساتید دانشگاه برگزار شد، شیوه صحیح برخورد با نوجوان و جوان توسط خانواده ها تبیین شد.

 

 

پایان پیام/ 691