سفیران مدهامّتان بچه‌های مسجد را به شرکت در تنها رویداد قرآنی مسجدمحور دعوت می‌کنند
سفيران مدهامّتان بچه‌هاي مسجد را به شرکت در تنها رويداد قرآني مسجدمحور دعوت مي‌کنند

سفیران مدهامّتان بچه‌های مسجد را به شرکت در تنها رویداد قرآنی مسجدمحور دعوت می‌کنند

همزمان با برگزاري پانزدهمين دوره از مسابقات قرآني مدهامّتان، اعضاي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد کشور در قالب طرحي با عنوان «سفيران مدهامّتان» اعضاي خانواده، دوستان و آشنايان خود را به شرکت در اين مسابقات دعوت مي‌کنند.
شناسه خبر : 31860 تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۴۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، پس از برگزاری چهارده دوره از مسابقات قرآنی «مدهامّتان» و استقبال بچه‌های مسجد از این رویداد ملی قرآنی، پانزدهمین دوره با تجارب جدیدی همراه شده است؛ از جمله اینکه علاوه بر رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ جزء 30، مکبری، قرائت نماز،  بخش استعدادیابی ویژه کودکان زیر ۷ سال و نوجوانان به رشته‌های این دوره اضافه شده است و از سوی دیگر فعالیت‌های جانبی دیگری به منظور انگیزه بخشی و معرفی این رویداد قرآنی به نوجوانان و جوانان طراحی شده است.

بر پایه این گزارش از جمله این برنامه‌ها فعالیت بخشی از شرکت‌کنندگان در قالب «سفیران مدهامّتان» است که طی آن بچه‌های مسجد این رویداد ملی قرآنی را به اعضای کانون، دوستان و آشنایان خود معرفی کرده و از سوی دیگر آنها را به شرکت در این مسابقات دعوت می کنند.

هر کدام از سفیران مدهامّتان در این طرح بیش از ده نفر از اعضای کانون را به شرکت در مسابقات دعوت می‌کنند و افراد جدید با ارسال و ثبت فرم در سامانه بچه های مسجد در این دوره شرکت می کنند، ضمن اینکه متناسب با امتیاز شرکت کنندگان جوایز نقدی و خدمات ارزنده قرآنی و فرهنگی برای آنها در نظر گرفته می شود.

گفتنی است مهلت شرکت در پانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی مدهامّتان 30 آذر اعلام شده است و  علاقه‌مندان جهت شرکت می توانند به سامانه بچه‌های مسجد به این نشانی https://bachehayemasjed.ir/group/panel/modhamatan مراجعه کنند.