برگزاری مسابقه دوچرخه سواری توسط کانون فهما امام خمینی(ره)
برگزاری مسابقه دوچرخه سواری توسط کانون فهما امام خمینی(ره)

برگزاری مسابقه دوچرخه سواری توسط کانون فهما امام خمینی(ره)

درخشانی گفت: به مناسبت گرامیداشت ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) مسابقه دوچرخه سواری به همت کانون فرهنگی هنری امام خمینی(ره) برگزار شد.
شناسه خبر : 1113655 تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۲۲

فرهاد درخشانی مدیر کانون فرهنگی هنری امام خمینی(ره) در گفت وگو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان اظهار کرد: مسابقه دوچرخه سواری به همت این کانون و با همکاری امام جماعت،پایگاه بسیج و هیات امنامسجد برگزار شد.

وی افزود:طبق برنامه ریزی صورت گرفته قرار شد بچه های کانون فرهنگی هنری امام خمینی(ره) به مناسبت گرامیداشت ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)و بزرگداشت نام و یاد شهدا، مسیر مسجد تا گلزار شهدای دارالسلام اسلامشهر را رکاب بزنند.

مدیر کانون فهما امام خمینی(ره) خاطر نشان کرد: همه ما در تربیت نیروهای متعهد و انقلابی مسئول هستیم و باید با تربیت دانش آموزان انقلابی در اعتلای نظام گام برداریم؛ تا دانش آموزان و نسل جوان و نوجوان را به سمت تعالی و بصیرت افزایی هدایت کنیم.

درخشانی گفت: این مسابقه مفرح ورزشی برگزار شد تا ضمن برگزاری مسابقه و تفریح و سرگرمی، این حرکت گامی برای جذب نوجوانان و جوانان به مسجد و کانون باشد.

وی یادآور شد: این مراسم با استقبال و پذیرایی خانواده شهدای اسلامشهر از دوچرخه سواران برگزار و از شرکت کنندگان در این مراسم تجلیل شد.

گفتنی است کانون فهما امام خمینی(ره) به آدرس اسلامشهر سه راه لاله کوچه شقایق ۱۰ واقع گردیده است.

پایان پیام/ 704