نشست بصیرتی روز «دانش آموز» در کانون «الزهرا (س)» جهرم برگزار شد
نشست بصیرتی روز «دانش آموز» در کانون «الزهرا (س)» جهرم برگزار شد

نشست بصیرتی روز «دانش آموز» در کانون «الزهرا (س)» جهرم برگزار شد

حضوری گفت: ویژه برنامه نشست بصیرتی و گرامی داشت روز «دانش آموز» در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم برگزار شد.
شناسه خبر : 1113112 تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۵۰

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: تقارن روز «دانش آموز» با برگزاری هیات هفتگی دانش آموزی «یاوران ولایت» کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» سبب شد تا برنامه این هیات با حال و هوای این مناسبت برگزار شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم افزود: بر این اساس و به همت بچه های مسجد، نشست بصیرتی روز «دانش آموز» با برگزاری برنامه های متنوع برگزار شد.

 

وی بیان کرد: در این نشست بصیرتی که با حضور نوجوانان مسجدی برگزار شد، «مجتبی علی پناه» جانشین سپاه ناحیه سروستان به تبیین نقش دانش آموزان در تداوم مسیر انقلاب اسلامی و وظیفه آنها در گام دوم انقلاب پرداخت.

 

حضوری عنوان کرد: همچنین در این برنامه علاوه بر مداحی حجت الاسلام قناعتیان، دیگر مداحان نوجوان این کانون فرهنگی و هنری نیز به مداحی پرداختند.

 

وی عنوان کرد: هیات دانش آموزی «یاران ولایت» کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» هر هفته پنجشنبه شب ها با حضور کودکان و نوجوانان مسجدی در این کانون برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» در پایان از سایر دانش آموزان شهرستان برای شرکت در این برنامه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی دعوت کرد.

پایان پیام/ 691