باید با حضور نوجوانان و جوانان مساجد را مستحکم تر کرد
باید با حضور نوجوانان و جوانان مساجد را مستحکم تر کرد

باید با حضور نوجوانان و جوانان مساجد را مستحکم تر کرد

امام جمعه دهدشت با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری بر لزوم تعامل و همکاری بین بسیج و کانون های فرهنگی و هنری مساجد تاکید دارند، گفت: دشمن ما، استکبار جهانی از بچه های جوان و نوجوان مسجدی می ترسند و باید این پایگاه ها را با همین جوانان مستحکم تر کرد.
شناسه خبر : 1112745 تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۸:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام والمسلمین «علی وحدانی فر» در دیدار با جمعی از بسیجیان خواهر و برادر شهر دهدشت ۱۳ آبان را یادآور حماسه های متعدد برای ملت ایران دانست و اظهار کرد: اگر شهدا و به ویژه شهدای دانش آموز به درستی برای جوانان امروز شناخته و معرفی شوند، بسیاری از تبلیغات دشمنان علیه انقلاب اسلامی خنثی می شود.

امام جمعه دهدشت به نقش مهم مساجد در زمان انقلاب اشاره کرد و افزود: انقلاب اسلامی ایران از مساجد آغاز شد و همه سخنرانی ها علیه رژیم طاغوت، راهپیمایی ها و پشتیبانی رزمندگان و اداره جنگ هشت ساله دفاع مقدس از مساجد مختلف کشور ساماندهی می شد.

وی تعامل بیشتر بسیجیان با دفتر امام جمعه را خواستار شد و یادآور شد: این همکاری ها موجب تقویت و فعالیت های فرهنگی شهرستان می شود.

حجت ‌الاسلام وحدانی فر با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری بر لزوم تعامل و همکاری بین بسیج و کانون های فرهنگی و هنری مساجد تاکید دارند، گفت: دشمن ما، استکبار جهانی  از بچه های جوان و  نوجوان مسجدی می ترسند و باید این پایگاه ها را با همین جوانان مستحکم تر کرد.

«مهدی دانایی» هم در این دیدار ضمن تبریک هفته بسیج دانش ‌آموزی، گفت: شیوع ویروس منحوس کرونا مدارس را به تعطیلی کشاند و باعث شد فعالیت گسترده بسیج دانش ‌آموزی در مدارس محدود شود.

فرمانده بسیج دانش آموزی شهید فهمیده افزود: کرونا نتوانست فعالیت دانش ‌آموزان بسیجی را متوقف کند و این بسیجیان جان بر کف به شکل خودجوش در صف مقدم مبارزه با کرونا حضور یافته و علاوه بر توزیع بسته های معیشتی، ورزشی، لوازم التحریر و ... اقدام کرده و با حضور در رزمایش‌ های کمک مومنانه به خانواده‌ های نیازمند کمک می‌ کنند.

پایان پیام/ 82