برگزاری سومین رویداد ملی فهما توسط کانون فهما گل نرگس
برگزاری سومین رویداد ملی فهما توسط کانون فهما گل نرگس

برگزاری سومین رویداد ملی فهما توسط کانون فهما گل نرگس

موید زاده از برگزاری سومین رویداد ملی فهما در کانون فرهنگی هنری گل نرگس با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و مذهبی خبرداد.
شناسه خبر : 1111505 تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۲۰

محمد حسن موید زاده مدیر کانون فرهنگی هنری گل نرگس در گفت وگو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان با اشاره به فعالیت‌های این کانون از ابتدای سال تاکنون اظهارداشت: این کانون در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی برگزار کننده برنامه‌های متنوعی است. گرچه کرونا از میزان فعالیت‌ها کاسته است اما در تلاشیم تا فعالیت‌های کانون را با جمعیت محدود و یا با بهره‌گیری از فضای مجازی اجرا کنیم.

 

وی با بیان اینکه فعالیت‌های کانون در ۱۲ رواق در قالب رویداد ملی فهما برگزار می‌شود افزود: دیدار با خانواده معظم شهدا و تکریم آنان از برنامه‌هایی است که به طور مداوم و در مناسبت‌های مختلف با حضور اعضای کانون اجرا می‌شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری گل نرگس با اشاره به همت کانون در آموزش احکام نماز به اعضا به‌ویژه کودکان تصریح کرد: کلاس‌های مختلف صحیح خوانی اذکار نماز برای اعضای کانون در دوره‌ها و مقاطع مختلف سنی با هدف افزایش آگاهی و تقویت خلوص نیت در نماز در مسجد جامع پردیس برگزار می‌شود.

 

موید زاده ادامه داد: همچنین روزانه مطالب مرتبط با نماز در قالب متن، عکس و ویدئو  در کانال کانون بارگذاری می‌شود.

 

وی از برگزاری سه‌شنبه های تکریم در این کانون خبرداد و بیان کرد: اعضای کانون در قالب این طرح فعالان مسجدی و خدمتگزاران کانون را مورد تکریم قرار می‌دهند که این هفته از مستخدم مدرسه شهید کارگر تجلیل شد.

 

مدیر کانون فهما گل نرگس از اجرای طرح مواسات و محروميت زدايی به همت جهادگران کانونی خبرداد و گفت: اعضای کانون با جمع آوری مشارکت‌های مردمی در تلاشند تا در این ایام سخت با کمک به محرومان و نیازمندان از آلام آنها بکاهند.

 

موید زاده ادامه داد: توزیع بسته‌های معیشتی، توزیع بسته‌های گوشت قربانی با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد و توزیع بسته‌های نوشت افزار بین دانش آموزان بی‌بضاعت در قالب رواق مواسات و همدلی در کانون انجام شد.

 

انجام فعاليت‌های ورزشی،خريد وسايل ورزشی برای فرزندان مسجد، برگزاری مسابقات قرآنی، کتابخوانی و مسابقات فرهنگی و پاکسازی محیط زیست از دیگر فعالیت‌های کانون فهما گل نرگس می باشد.

گفتنی است کانون فرهنگی هنری گل نرگس به آدرس پردیس میدان امام خمینی(ره) خیابان فارس شمالی واقع گردیده است.

پایان پیام/ 704