چهاردهمین دوره مسابقات مدهامتان نقطه عطفی در فعالیت‌های قرآنی پساکرونا بود
چهاردهمين دوره مسابقات مدهامتان نقطه عطفي در فعاليت‌هاي قرآني پساکرونا بود
رتبه اول رشته «قرائت تحقیق»؛

چهاردهمین دوره مسابقات مدهامتان نقطه عطفی در فعالیت‌های قرآنی پساکرونا بود

موحدي راد ضمن تقدير از سطح کيفي برگزاري چهاردهمين دوره از مسابقات قرآني «مدهامتان» اظهار کرد: اين دوره نقطه عطفي در فعاليت‌هاي قرآني پساکرونا بود.
شناسه خبر : 31571 تاریخ انتشار : ۹ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۳۳

«مسعود موحدی راد» در گفت‌وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، ضمن تقدیر از سطح کمی و کیفی چهاردهمین دوره از مسابقات قرآنی «مدهامتان» اظهار کرد: این دوره از مسابقات پس از شیوع کرونا برای اولین بار بود که دوباره به صورت حضوری برگزار می‌شد و در واقع نقطه عطفی در فعالیت‌های قرآنی در طول این ایام به شمار می رفت.

وی که در رشته «قرائت تحقیق» از استان خراسان رضوی موفق به کسب رتبه اول در چهاردهمین دوره از مسابقات قرآنی مدهامتان شده بود، در بخش دیگری از مباحث خود افزود: اکنون می‌توان گفت که مسابقات به یک سطح از جامعیت در عرصه‌های مختلف رسیده و از سوی دیگر میان مجامع قرآنی و مسابقات مختلف جای خود را پیدا کرده است و تصور می‌کنم اگر همین روند ادامه یابد شاهد تبلور بیشتر مسابقات در آینده‌ای نه چندان دور خواهیم بود.

عضو کانون فرهنگی هنری آیت‌الله «خامنه‌ای» استان خراسان رضوی در ادامه با تاکید بر گسترش دوره‌های آموزش قرآن در رشته‌های مختلف در سطح کانون‌های مساجد کشور گفت: این مساله منجر به آمادگی بیشتر علاقه‌مندان و متسابقان خواهد شد.