اعزام اعضای کانون امام علی(ع) نکا به اردوی زیارتی سیاحتی
اعزام اعضای کانون امام علی(ع) نکا به اردوی زیارتی سیاحتی

اعزام اعضای کانون امام علی(ع) نکا به اردوی زیارتی سیاحتی

افشارزاده از اعزام اعضای کانون امام علی(ع) نکا به اردوی زیارتی سیاحتی خبر داد و گفت: این اعزام به دعوت کانون حضرت خدیجه(س) قم و با اعضای کانون برگزار شد.
شناسه خبر : 1110807 تاریخ انتشار : ۸ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۵۸

«مجتبی افشار زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: تلاش برای افزایش نشاط و شور زندگی در بین اعضای کانون مساجد از برنامه های مهمی است که در سرلوحه کار کانون های مساجد در کنار امور فرهنگی و هنری و ارزشی قرار دارد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) مسجد امام جعفر صادق(ع) نکا افزود: این کانون با توجه به حضور جوانان و اعضای پا به کار تمام تلاش خود را در اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و هنری به کار گرفته است و تلاش داریم تا روحیه نشاط و شادی در بین اعضا در کنار توجه به روح حفظ شود.

 

وی خاطر نشان کرد: ایجاد نشاط اجتماعی از ضرورت های مهم جامعه ماست و باید در این بخش در کانون مساجد بیش از پیش تلاش شود.

 

افشارزاده از اعزام اعضای کانون امام علی(ع) نکا به اردوی زیارتی سیاحتی خبر داد و گفت: این اعزام به دعوت کانون حضرت خدیجه(س) قم و با اعضای کانون برگزار شد و برنامه های مختلف فرهنگی و هنری و زیارتی در این سفر اجرایی می شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) مسجد امام جعفر صادق(ع) نکا افزود: برای ارتباط نسل جوان و نوجوان و به ویژه کودکان با مسجد باید ادبیات خاص مساجد طراحی و براساس شرایط و موقعیت زمان و مکان برنامه ها ارائه شود و بر اساس ذائقه، معارف دینی و توحیدی تدوین شود.

 

وی یادآور شد: مساجد در محلات از نقش اساسی و مهم برخوردار هستند و کانون های مساجد هم باید راهکار توسعه ای ارائه داده و با جذاب سازی برنامه های مختلف برای جذب جوانان و نوجوانان و نسل جدید اقدام کنند.

پایان پیام/ 175