آغاز گردهمایی یاوران ام‌المومنین خدیجه کبری(س) و تجلیل از عوامل توزیع قربانی اول ماه برنامه سمت خدا
آغاز گردهمايي ياوران ام‌المومنين خديجه کبري(س) و تجليل از عوامل توزيع قرباني اول ماه برنامه سمت خدا

آغاز گردهمایی یاوران ام‌المومنین خدیجه کبری(س) و تجلیل از عوامل توزیع قربانی اول ماه برنامه سمت خدا

گردهمايي ياوران ام‌المومنين خديجه کبري(س) و تجليل از عوامل توزيع قرباني اول ماه برنامه سمت خدا در محل مجتمع ياوران مهدي (عج) در جوار مسجد مقدس جمکران آغاز شد.
شناسه خبر : 31517 تاریخ انتشار : ۷ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۶:۱۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، همزمان با سالروز ورود حضرت فاطمه معصومه(س) به شهر مقدس قم، گردهمايي ياوران ام‌المومنين خديجه کبري(س) و تجليل از عوامل توزيع قرباني اول ماه برنامه سمت خدا عصر امروز جمعه 7 آبان ماه با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید از سوی «مهدی فروغی» آغاز شد.


در این آیین که به همت کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه کبری(س) برگزار می شود، حجت‌الاسلام و المسلمین «حبیب‌رضا ارزانی» رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، سخنرانی می‌کند. همچنین معاونین ستاد فهما و مدیران ستادهای هماهنگی کانون‌های مساجد از استان‌های کشور نیز در این آیین حضور دارند.

این گزارش می افزاید: سخنرانی حجت‌الاسلام و‌المسلمین «سید حسین مومنی» و ذکر توسل از سوی «سید مهدی میرداماد» از دیگر برنامه های این آیین محسوب می شود.

گفتنی است این آیین در محل مجتمع یاوران مهدی (عج) در جوار مسجد مقدس جمکران در حالی برگزاری است و علاقه مندان می توانند این آیین را از صفحه اینستاگرام برنامه سمت خدا مشاهده کنند.