برگزاری هیات دانش آموزی «یاوران ولایت» در کانون «الزهرا (س)» جهرم
برگزاری هیات دانش آموزی «یاوران ولایت» در کانون «الزهرا (س)» جهرم

برگزاری هیات دانش آموزی «یاوران ولایت» در کانون «الزهرا (س)» جهرم

حضوری گفت: هیات دانش آموزی «یاوران ولایت» کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» با حضور کودکان و نوجوانان جهرمی تشکیل شد.
شناسه خبر : 1110543 تاریخ انتشار : ۷ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۳۵

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: هیات دانش آموزی «یاوران ولایت» کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم شب گذشته برگزار شد و ذاکران اهل بیت (ع) در این برنامه به مولودی خوانی در وصف پیامبر (ص) و امام صادق (ع) پرداختند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم افزود: این هیات که متشکل از دانش آموزان سراسر شهرستان است به صورت هفتگی تشکیل می شود و سخنرانان مختلف نیز در جمع دانش آموزان به بیان سخنان دینی می پردازند.

 

وی عنوان کرد: در آخرین برنامه این هیات مذهبی که شب گذشته برگزار شد، حجت الاسلام نجفی از اساتید حوزه علمیه و از مربیان کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» به سخنرانی پرداخت.

 

حضوری ادامه داد: همچنین در ادامه این برنامه علاوه بر مداحی ذاکری از ذاکران اهل بیت (ع)، مداحان نوجوان عضو کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» نیز به مولودی خوانی پرداختند.

 

وی اضافه کرد: مولودی خوانی مداحان نوجوان این کانون توسط «عارف حیدری» و «علیرضا اعظمی» انجام شد که به این محفل و مجلس شور و شوق مضاعفی بخشید.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم عنوان کرد: این برنامه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی از سوی شرکت کنندگان و بچه های مسجد انجام شده است.

 

وی در پایان گفت: مراسم بعدی هیات «یاوران ولایت» روز پنجشنبه ۱۳ آبان ماه همزمان با روز «دانش آموز» برگزار می شود.

 

 

پایان پیام/ 691